برخی از تأسیسات منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در پی حمله موشکی دشمن صهیونی - آمریکایی دچار آسیب شد.

اطلاعیه وزارت نفت درباره عسلویه بعد از حمله اسراییل و آمریکا
کلانشهر: وزارت نفت اعلام کرد: بعضی از تأسیسات منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه) ساعت ۱۴ و ۸ دقیقه امروز (۲۷ اسفند) هدف حمله جنگنده های دشمن آمریکایی - صهیونیستی قرار گرفت.

 تاکنون هیچ مصدومیت یا آسیب جانی بر اثر این حمله ها گزارش نشده و عملیات خنک سازی و خاموش کردن آتش ناشی از حمله ها در حال اجراست.

از مخاطبان درخواست می شود خبرهای مربوط به حمله به تاسیسات صنعت نفت را از مراجع رسمی و شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (شانا) دنبال کنند و از دامن زدن به شایعات در این باره پرهیز کنند.

اخبار تکمیلی در این باره اعلام می شود.

نظر شما:

security code