سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انهدام دومین فروند از جنگنده فوق پیشرفته اف سی و پنج آمریکایی در آسمان مرکزی ایران توسط سامانه نوین پدافند پیشرفته هوافضای سپاه خبر داد.

بر اساس اطلاعیه سپاه، این جنگنده به طور کامل منهدم شده و سقوط کرده است. طی دوازده ساعت گذشته، این دومین جنگنده ای است که توسط پدافند سپاه منهدم گردیده است.
همچنین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد به دلیل متلاشی شدن جنگنده از سرنوشت خلبان خبری در دست نیست؛ به علت انفجار شدید جنگنده فوق به هنگام اصابت و سقوط، احتمال اینکه خلبان خارج شده باشد ضعیف است.
ماجرای ۲ بار سقوط خلبان آمریکایی در جنگ متجاوزانه علیه ایران