گزارش تصویری؛پویش دخترانه «موشک های صورتی» در رشت

اختصاصی کلانشهر: الهه فلاح- همزمان با تجمعات شبانه مردم رشت مانند ساکنان نقاط مختلف کشور در پنجاهمین شب تجاوز نظامی آمریکا و اسرائیل به خاک ایران، پویشی با حضور دختران خردسال رشت در میدان شهرداری این شهر برگزار شد.

دختران خردسال که کاردستی هایی با نماد موشک در دست داشتند با همراهی مادران خود تلاش کردند ایراندوستی خود را در کنار بزرگترها ابراز کنند.

«موشک صورتی» در روزهای حمله نظامی دشمن به خاک ایران و پاسخ متقابل سربازان وطن از دل شعار دختر خردسال در شبکه های اجتماعی به هشتگ تبدیل شد. این دختر خطاب به سید مجید موسوی فرمانده هوا فضای سپاه گفت: «سید مجیدِ نقطه زن،تلاویو را شخم بزن»!