رئیس شورای شهر رشت:

عدم استقبال از مسافران نوروزی از مهمان نوازی گیلانی ها است


۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۳ | کد خبر: ۶۱۰۶ چاپ

کلانشهر _ گروه اجتماعی: روزهای شهر شب های روشن خاموش است.

عدم استقبال از مسافران نوروزی از مهمان نوازی گیلانی ها است

رئیس شورای شهر رشت گفت: حال رشت خوب نیست و مسافران بدانند که کرونا روزهای "شهر شبهای روشن" را خاموش کرده است و ما نمی توانیم به هیچ وجه پذیرای آنها باشیم.

اسماعیل حاجی پور در گفت وگو با خبرنگار کلانشهر گفت: مردم رشت مردمانی مهمان دوست و مهمان نواز هستند و همواره از حضور و پذیرایی مهمانان خود به گرمی و مهربانی استقبال پذیرایی می کنند، اما این روزها به واسطه همین مهربانی و عشقی که به هم نوع خود دارند، از مسافران این شهر درخواست می کنند که به رشت نیایند و این درخواست باز هم از مهربانی مردم این دیار است تا سلامتی هموطنان شان محفوظ بماند.

وی افزود: پس از سپری شدن این ایام و نابودی کرونا، باز هم پذیرای مهمانان رشت خواهیم بود و با همه توان از مسافرین و گردشگران رشت استقبال خواهیم کرد.

حاجی پور ادامه داد: این روزها اصلا حال شهر رشت و مردمش خوب نیست. ایام عید در پیش است و مردم رشت غصه دار هستند.

رئیس شورای شهر رشت تصریح کرد: شهری که شبهای روشن داشت اکنون حتی روزهایش نیز خاموش شده است و این منظره دل همه شهروندان را به درد آورده است.

وی خاطر نشان کرد: انتظار ما این است، عید امسال و تا زمانی که از سوی مسئولین کشوری و استانی مربوطه، وضعیت این بیماری نابود شده اعلام نشده است، گردشگران و مسافران گیلان در خانه های خود بمانند و به رشت نیایند.