علی دارابی در پاسخ به شایعه های اخیر درباره واگذاری ریاست صداوسیما به او گفت: «من هم این شایعه ها را شنیده ام.»

علی دارابی در سال ۱۳۸۶ با حکم عزت الله ضرغامی که آن زمان رییس صدا و سیما بود، به عنوان قائم مقام این سازمان صدا و سیما منصوب شد. او تا سال ۱۳۸۹ بر این مسند بود و پس از آن به عنوان مشاور رییس و معاون امور استان های صدا و سیما تا سال ۱۴۰۰ به همکاری خود با این سازمان ادامه داد. پاییز سال ۱۴۰۰ زمانی که عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شد، حکم قائم مقامی و معاونت میراث فرهنگی را برای علی دارابی صادر کرد و او همچنان در این مسند است.
به تازگی نام دارابی به عنوان یکی از گزینه های ریاست صدا و سیما شنیده می شود. درحال حاضر پیمان جبلی که از سال ۱۴۰۰ این مسئولت را به عهده گرفته است، ریاست این سازمان را به عهده دارد.
نظر شما: