اسکواش باز گیلانی به عضویت تیم ملی درآمد


۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۰۳ | کد خبر: ۶۱۵ چاپ
اسکواش باز گیلانی به عضویت تیم ملی درآمد

دانیال حسین زاده اسکواش باز گیلانی به عضویت تیم ملی جوانان زیر 17 سال پسران کشور درآمد.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، محمدرضا فرمند با اعلام این خبر اظهار کرد: اسامی ملی پوشان تیم‌های اسکواش جوانان زیر 19 سال و زیر 17 سال از سوی فدراسیون اعلام شد که خوشبختانه «دانیال حسین‌زاده» از گیلان نیز در این لیست قرار دارد. 

رئیس هیات اسکواش استان گیلان افزود: بر این اساس دانیال حسین‌زاده ورزشکار شایسته گیلانی به همراه چهار ورزشکار دیگر به عضویت تیم ملی اسکواش جوانان زیر 17 سال پسران کشور درآمدند تا به همراه این تیم در رقابت‌های مختلف حضور یابند. 

وی ادامه داد: خوشبختانه با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده توسط هیات اسکواش گیلان در رده‌های سنی پایه‌، هم اینک شاهد درخشش ورزشکاران گیلانی در سطح کشور هستیم که در این راستا شاهد حضور دومین ملی پوش گیلانی در رده‌های سنی مختلف هستیم. 

رئیس هیات اسکواش گیلان اضافه کرد: پیش از این نیز، «باربد چاووشی» دیگر اسکاوش باز شایسته استان گیلان به عضویت تیم ملی اسکواش پسران زیر 11 سال کشور درآمده بود و آرین جعفرطیاری دیگر ورزشکار گیلانی یکی از برترین ورزشکاران این رشته در رده سنی زیر 15 سال در کشور محسوب می شود. 

فرمند اضافه کرد: با توجه به اینکه دانیال حسین‌زاده به عضویت تیم ملی اسکواش زیر 17 سال پسران کشور درآمده به همراه این تیم از 30 بهمن ماه امسال در مسابقات اسکواش قهرمانی غرب آسیا شرکت می‌کند و امیدواریم که بتواند در آن رقات‌ها نیز بدرخشد. 

گفتنی است؛ دانیال حسین‌زاده اسکواش باز 15 ساله گیلانی تاکنون در مسابقات مختلف کشوری و بین‌المللی حضور یافته و توانسته مقام سوم رقابت‌های بین‌المللی ایران جونیور، عنوان سوم و مدال برنز مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور، عنوان نایب قهرمانی اولین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور را در بخش تیمی و همچنین در بخش انفرادی کسب کند.