در پی تعویق المپیک 2020 توکیو :

لغو لیگ قهرمانان آسیا در دستور کار AFC قرار گرفت


۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۳۶ | کد خبر: ۶۱۷۲ چاپ

با قطعی شدن تعویق یک ساله بزرگ ترین رویداد ورزشی دنیا در توکیو 2020 حالا لغو این فصل لیگ قهرمانان آسیا در دستور کار AFC قرار گرفته است.

لغو لیگ قهرمانان آسیا در دستور کار AFC قرار گرفت

کلانشهر : معتبرترین رسانه های دنیا از قطعی شدن تعویق برگزاری المپیک 2020 تا یک سال آتی خبر دادند تا به این ترتیب بزرگ ترین تورنمنت ورزشی دنیا تحت الشعاع کروناویروس قرار بگیرد.ژاپن تلاش زیادی کرد تا خللی در برگزاری المپیک تابستانی 2020 ایجاد نشود اما اوج گرفتن بحران کروناویروس سرانجام کمیته ملی المپیک را قانع کرد تا این رقابت ها برای شش ماه تا یکسال به تعویق بیافتد.

با این اتفاق حالا از کوالالامپور خبر می رسد با ورود برخی کشورهای شرق و غرب آسیا به پیک بیماری و شیوع کروناویروس لغو کامل این فصل از لیگ قهرمانان آن هم با تمام خسارت های مالی ناشی از لغو قراردادهای اسپانسری در دستور کار سران اجرایی AFC قرار گرفته است.

روزنامه الشرق قطر به نقل از منبعی موثق در کنفدراسیون آسیا نوشت:« پس از توقف دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو کامل این رقابت‌ها دور از ذهن نیست. هر چند کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC در کوالالامپور، پایتخت مالزی به عنوان مقر مرکزی این نهاد جلسه‌ای تشکیل نداده و کمیته مسابقات از طریق اینترنت جلسه‌هایی برگزار می‌کند اما لغو این رقابت ها با شرایط دشوار کشورها زیاد دور از ذهن نیست.


ورزش سه