معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان:

مداخله غیرقانونی در امور پزشکی جرم است


۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۸:۱۳ | کد خبر: ۶۱۹۲ چاپ
مداخله غیرقانونی در امور پزشکی جرم است

کلانشهر: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با یادآوری عزم جدی دستگاه قضایی در برخورد با افرادی که امر پزشکی مداخله غیر قانونی دارند تاکید کرد: با کسانی که با جان مردم بازی می کنند در چارچوب موازین قانونی به شدت برخورد خواهد شد.

جان احمد آقایی در گفت وگو با ایسنا در خصوص اقدام فرد متخلف مدعی طب اسلامی در یکی از بیمارستان های استان گیلان، اظهار کرد: مداخله غیرقانونی در امر پزشکی جرم است.

وی با بیان اینکه قانونگذار چنین اقدامی را جرم دانسته است گفت: این فرد چون روحانی است توسط دادسرای ویژه روحانیت احضار و مورد محاکمه قرار خواهد گرفت.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان ادامه داد: با فرد یا افرادی که با این فرد متخلف همکاری داشتند نیز به عنوان مباشر در ارتکاب این عمل غیرقانونی برخورد خواهد شد.

آقایی با یادآوری عزم جدی دستگاه قضایی در برخورد با افرادی که امر پزشکی مداخله غیر قانونی دارند تاکید کرد: با کسانی که با جان مردم بازی می کنند در چارچوب موازین قانونی به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش ایسنا؛ اخیرا یک فرد مدعی طب اسلامی در اقدامی عجیب با ورود به بخش‌های مختلف یکی از بیمارستان های کرونایی در گیلان از خود فیلم‌هایی ضبط و منتشر کرده تا پروتکل‌های بهداشتی و درمانی برای مواجهه با بیماران کرونایی را بی اساس جلوه دهد.

انتهای پیام

نظر شما:

security code