محور آستارا - اردبیل مسدود شد


۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۳:۱۲ | کد خبر: ۶۲۴۸ چاپ

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان آستارا گفت: محور آستارا-اردبیل و بلاعکس در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا 15 فروردین ماه جاری مسدود شده است.

محور آستارا - اردبیل مسدود شد

کلانشهر : سامان ساسانیان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا اظهار کرد: محور آستار-اردبیل و بلاعکس در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا ۱۵ فروردین ماه جاری به روی کلیه خودروهای سواری مسدود شده است که در صورت تمدید، مراتب از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان آستارا مسدودسازی محور آستارا-اردبیل و بلاعکس را در راستای اجرای تصمیمات ستاد مدیریت بحران کرونا عنوان کرد و افزود: طبق مصوبه ستاد مدیریت بحران کرونا تردد خودروهای خدمات‌رسان، امدادی و حمل‌ونقل از محور فوق بلامانع است.

به‌گفته ساسانیان نیروهای هنگ مرزی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، جمعیت هلال‌احمر، راه‌داری و حمل‌ونقل جاده‌ای در ورودی تونل گردنه حیران مستقر هستند که اجازه ورود خودروهای پلاک آستارا و اجازه خروج خودروهای پلاک اردبیل با بررسی کارت ماشین، کارت ملی و بیمه ماشین صورت می‌گیرد.

به گزارش فارس، ویروس کرونا خانواده بزرگی از ویروس‌ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری‌های شدیدتری هم‌چون سارس، مرس و کووید ۱۹ را شامل می‌شود. تب شدید، تنگی نفس، درد عمومی بدن، سرفه‌های خشک، آب‌ریزش بینی و گلودرد از جمله علائم ابتلا به بیماری کرونا اعلام شده است.