فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان :

فرهنگ گیلانی ها در شکست کرونا تأثیرگذار است


۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۶:۰۸ | کد خبر: ۶۲۶۶ چاپ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به مشارکت شهروندان گیلانی در طرح بسیج عمومی مبارزه با کرونا و همراهی با طرح در خانه بمانیم، اظهار کرد: فرهنگ گیلانی ها در شکست کرونا تأثیرگذار است.

فرهنگ گیلانی ها در شکست کرونا تأثیرگذار است

کلانشهر : به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی، پیش از ظهر امروز در چهاردهمین جلسه کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد مدیریت و مقابله با گسترش کرونا در استان و نخستین جلسه این کارگروه در سال جدید، گفت: توجه به اصول بهداشتی و احترام به درخواست های سیستم پزشکی برگرفته از فرهنگ غنی گیلانیان و همراهی آنها در مشکلات عمومی است.

وی ادامه داد: در این روزها شاهد مشارکت شهروندان گیلانی در طرح بسیج عمومی مبارزه با کرونا و همراهی با طرح در خانه بمانیم هستیم که این نشان از فرهنگ غنی مردم گیلان زمین دارد و فرهنگ گیلانی ها در شکست کرونا تأثیرگذار است.

مسئول کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد مدیریت و مقابله با گسترش کرونا در گیلان افزود: رسانه های گیلان نیز فعالانه در اطلاع رسانی و پاسخ به شبهات ایجاد شده در فضای مجازی عمل کردند و این جای قدردانی فراوان دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پایان تأکید کرد: اهالی رسانه، هشدارهای لازم برای کنترل این بیماری در روز طبیعت را به مردم بدهند تا به زودی شاهد نابودی و دفع کامل این بیماری باشیم.