مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی گیلان خبر داد :

مصرف بنزین در گیلان ۶۱ درصد کاهش یافت


۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۲:۴۷ | کد خبر: ۶۲۷۲ چاپ

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان از کاهش ۶۱ درصدی مصرف بنزین در گیلان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

مصرف بنزین در گیلان ۶۱ درصد کاهش یافت

کلانشهر : علی‌اصغر عباسی از کاهش محسوس مصرف بنزین در گیلان در پی شیوع ویروس کرونا خبر داد و اظهار کرد: از نخستین روز فروردین امسال تاکنون ۱۶ میلیون و ۲۷ هزار لیتر بنزین در گیلان مصرف‌شده است.

وی با اشاره به کاهش ۶۱ درصدی مصرف بنزین در گیلان طی ۱۰ روز اخیر افزود: مصرف بنزین در گیلان در حالی کاهش محسوسی داشته که در مدت مشابه سال گذشته ۴۱ میلیون و ۴۷ هزار لیتر بنزین در گیلان مصرف‌شده بود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان با بیان اینکه مصرف روزانه بنزین در شرایط عادی چهار میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر بود، گفت: در حال حاضر مصرف بنزین در گیلان با توجه به کاهش تردد به یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر کاهش‌یافته است.

عباسی با رد تعطیلی برخی از جایگاه‌های سوخت در سطح استان، خاطرنشان کرد: تمامی جایگاه‌های سوخت بنزین در سراسر استان فعال هستند و فرآیند سوخت‌گیری و سوخت‌رسانی در آن‌ها طبق معمول انجام می‌شود.

وی بر لزوم رعایت بهداشت فردی در سطح جایگاه‌های سوخت تأکید کرد و افزود: به‌منظور قطع زنجیره انتقال ویروس و طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا فرایند سوخت‌گیری در جایگاه‌ها ترجیحاً توسط اپراتورهای جایگاه انجام می‌شود و شهروندان در صورت لزوم باید از ملزومات بهداشت فردی نظیر دستکش استفاده کنند.


فارس