مدیر عامل هلال احمر گیلان با اشاره به پایان طرح بازرسی سلامت "تب سنجی و غربالگری" در محورهای ورودی و خروجی استان گفت: در اجرای این طرح ٤١ نفر دارای علائم مشکوک به بیماری کرونا در پست های غربالگری گیلان شناسایی شدند.

٤١ نفر مشکوک به کرونا در بازرسی های سلامت گیلان شناسایی شدند

کلانشهر : مهدی ولی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بابیان اینکه طرح بازرسی سلامت از هشتم اسفندماه سال گذشته تا ١٢ فروردین ماه جاری انجام شد، افزود: از ٤١ نفر دارای علائم مشکوک به بیماری کرونا پس از بررسی های لازم ١١ نفر توسط اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه ٢٥٤ هزار و ٨١٨ نفر در اجرای طرح بازرسی سلامت در استان گیلان پایش و تب سنجی شدند، اظهار داشت: این تعداد از سرنشینان ٨٥ هزار و ٥٢٩ خودرو بودند.

وی خاطر نشان کرد: با ابلاغ دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور مبنی بر تصمیم ستاد ملی مدیریت مبارزه با شیوع کرونا با افزایش کنترل و ممانعت از ترددهای بین شهری، پایان طرح بازرسی سلامت "تب سنجی و غربالگری " در محورهای ورودی و خروجی در ١٣ استان کشور اعلام شد.

مدیرعامل هلال احمر گیلان با اشاره به حضور تیم های امداد و نجات در ١٥ ایستگاه بازرسی طرح سلامت اضافه کرد: با آغاز اجرای این طرح در هشتم اسفندماه سال گذشته تا ١٢ فروردین ماه جاری تیم های امداد و نجات این جمعیت با همکاری مرکز بهداشت و نیروی انتظامی در محورهای خروجی استان و فرودگاه رشت مستقر شدند.


ایرنا