به یاد نامه ی سرپرست شهرداری رشت به خودش؛

استاندار البرز از تمبر اختصاصی خود رونمایی کرد


۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۹:۲۸ | کد خبر: ۶۵۲۷ چاپ
استاندار البرز از تمبر اختصاصی خود رونمایی کرد

کلانشهر _ گروه سیاسی: روز دوشنبه 25 فرودین ماه عزیزالله شهبازی استاندار البرز در نشستی با حضور صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی این استان از تمبر یادبود خود رونمایی کرد.موضوعی که در روزهای درگیری جامعه با ویروس کرونا بازتاب‌های مختلفی در فضای مجازی داشته است.

اما ماجرا چیست؟
طبق خبر منتشرشده در سایت استانداری البرز تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی استان البرز به‌پاس تلاش‌های استاندار برای لغو ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای البرز تمبر یادبود او را چاپ و رونمایی کردند. بر اساس ماده 132 قانون واحدهای ‌ صنعتی تا شعاع 120 کیلومتری از تهران مشمول معافیت مالیاتی می‌شوند. با این مصوبه شهرک‌های صنعتی اشتهارد البرز مشمول معافیت‌های مالیاتی موضوع ماده 132 قانون مالیات‌های مستقیم و اصلاحات بعدی آن می‌شود.
این که از یک مقام اجرایی که وظیفه‌ی روزمره‌اش را انجام داده با چاپ تمبر تشکر شود در جای خود سوال‌برانگیز است اما اینکه این نشست و تقدیر در روزهای درگیری ایران و جهان با ویروس کرونا انجام شده علامت‌ سوال‌ها را بیشتر می‌کند.

 

شایان ذکر است که در سال ۹۶، فرامرز جمشیدپور سرپرست وقت شهرداری رشت در نامه‌ای برای تسهیل در روند واگذاری یک باب منزل مسکونی به خودش نامه نوشت و خود او نیز متن نامه را پاراف کرد.

اشتراک گذاری:

نظر شما:

security code