در جلسه ستاد مدیریت کرونای استان تصویب شد:

ساماندهی و مرتب سازی قبور جانباختگان بیماری کرونا در آرامستانها


۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۰۴:۵۶ | کد خبر: ۶۵۴۵ چاپ

کلانشهر: به‌منظور تسلی خاطر و آرامش روحی و عاطفی خانواده‌های جانباختگان بیماری کرونا، قبور این عزیزان با دستور استاندار گیلان به دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری رشت ساماندهی خواهد شد.

ساماندهی و مرتب سازی قبور جانباختگان بیماری کرونا در آرامستانها

در بیست و ششمین جلسه ستاد مدیریت کرونای استان گیلان که در سالن غدیر استانداری برگزار شد دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان با توجه به گذشت چهل روز از درگذشت اولین جانباختگان بیماری کرونا در استان و تسلی خاطر و ایجاد آرامش روحی خانواده‌های جانباختگان و ضمن ابراز همدردی و تسلیت مجدد به بازماندگان گفت: شهرداری با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و رعایت پروتکلهای بهداشتی شرایط ساماندهی و مرتب‌سازی قبور جانباختگان در آرامستانها را فراهم می‌کنند تا بتوانند مرهمی بر دلهای داغدیده خانواده آنان بگذارند.
در همین راستا اسماعیل حاجی‌پور رییس شورای شهر رشت گفت: همه آن جانباختگان عزیزان و همشهریان ما هستند و حفظ حرمت و احترام آنان بر ما واجب است.

قطعه بهشت
حاجی پور در ادامه افزود: با دستور استاندار محترم و مصوبه اخیر ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان و با هماهنگی که با دانشگاه علوم پزشکی به عمل آمد ساماندهی قطعه‌ای که جانباختگان در باغ رضوان رشت تدفین شده‌اند و به نام «قطعه بهشت» نامگذاری شده است را آغاز خواهیم کرد.
حاجی پور در ادامه ضمن همدردی با خانواده های جانباختگان افزود: خانواده ها در این ایام شرایط سختی را پشت سر گذاشته‌اند و سعی ما بر این است در طراحی و فضاسازی آن قطعه به گونه‌ای عمل کنیم که بسیار متفاوت با وضعیت فعلی آن باشد و نشانی از غربت روزهای اولیه برای بازماندگان محترم در آن دیده نشود.