مدیرکل منابع طبیعی گیلان:

جنگل برای متخلفین و متعرضین به انفال ناامن شده است


۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۸ | کد خبر: ۶۶ چاپ
جنگل برای متخلفین و متعرضین به انفال ناامن شده است

مدیرکل منابع طبیعی گیلان، با اشاره به درگیری های اخیر متعضرین به انفال با جنگلبانان، گفت: به لطف جانفشانی نیروی های منابع طبیعی و جنگلبانان، جنگل برای متخلفین نا امن شده است.

به گزارش کلانشهر24 به نقل از ایسنا محسن یوسف پور گفت: با اشاره به عملیات دستگیری متخلفین و قاچاقچیان چوب و درگیری قاچاقچیان و مجروح کردن ماموران حفاظتی شهرستان تالش، اظهار کرد: به لطف جانفشانی نیروی های منابع طبیعی و جنگلبانان، جنگل برای متخلفین نا امن شده و این حاصل تلاش های شبانه روزی پرسنل زحمتکش منابع طبیعی و نشان دهنده «مظلومیت» این عزیزان است.

وی با اشاره به درگیری یک متصرف انفال با ماموران منابع طبیعی در لاهیجان، عنوان کرد: جنگلبانان در سخت ترین و نا امن ترین شرایط محیطی و با کمترین حقوق و امکانات در حال دست و پنجه نرم کردن با زیاده خواهان و متعرضین به انفال الهی هستند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان گفت: از تلاش های جان بر کفان و جنگلبانان تالش که در عملیات اخیر رشادت نشان دادند کمال تشکر را دارم و قطعا با همکاری مراجع قضایی، با متخلفین برخورد جدی خواهد شد و با قاطعیت دستگاه قضا به مجازات خود خواهند رسید و ان شاءلله از نیروهایی نیز که جان خود را در این مسیر گذاشتند تقدیر ویژه به عمل خواهد آمد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از خانواده این مامورین و خانواده های تمامی جنگلبانان استان گیلان نیز که در کنار این دلیرمردان هستند و تمامی مصائب را به جان می خرند، صمیمانه متشکرم و در اسرع وقت به تالش خواهم رفت و از نزدیک با این عزیزان ملاقات خواهم کرد.