مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

امتحان نهایی پایه دوازدهم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود


۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۱۳:۴۳ | کد خبر: ۶۹۵۰ چاپ

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: امتحان نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم به صورت کشوری با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در این استان انجام می شود و جای نگرانی نیست.

امتحان نهایی پایه دوازدهم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

کلانشهر: نادر جهان آرای روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آزمون نهایی پایه دوازدهم همزمان با کشور از ١٧ خرداد در استان گیلان آغاز می شود.

وی با اشاره به تمهیدات برگزاری امتحانات پایه دوازدهم در گیلان اظهار داشت: روز گذشته جلسه ستاد امتحانات و سنجش به صورت استانی در گیلان برگزار و پیش بینی هایی درباره حوزه های اجرا "محل برگزاری آزمون" و تصحیح در سطح مناطق، نواحی و شهرستان ها انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خاطر نشان کرد: در برگزاری آزمون نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم در استان توصیه های بهداشتی شامل رعایت فاصله ١.٥ تا ٢ متری، ضدعفونی مکان آزمون و سایر موارد در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه آزمون پایه دوازدهم از حساسیت بالایی برخوردار است، اضافه کرد: این آزمون نهایی و کشوری است ضمن اینکه نمره کسب شده در کنکور نیز تاثیرگذار است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان اظهار داشت: در برگزاری آزمون های پایه های دیگر منتظر دستورالعمل هستیم.

وی درباره بازگشایی مدارس در گیلان بیان داشت: در ارتباط با بازگشایی مدارس ستاد ملی مدیریت بر بیماری کرونا تصمیم گیری می کند که فعلا زمان خاصی را اعلام نکرده، در این ارتباط وضعیت سفید، زرد و قرمز مناطق، نواحی، شهرستان ها و استان ها در ستاد ملی و استانی بررسی و تصمیمات نهایی گرفته می شود


ایرنا