همزمان با دهه مبارک فجر؛

بهره برداری از ۱۷۴پروژه به ارزش 475 میلیارد ریال در تالش


۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۷ | کد خبر: ۶۹۷ چاپ
بهره برداری از ۱۷۴پروژه به ارزش 475 میلیارد ریال در تالش

فرماندار تالش از افتتاح 174 پروژه عمرانی و عام المنفعه به ارزش 475 میلیارد ریال، همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، سید عیسی مهدوی در جلسه مشترک شورای اداری، گرامیداشت چهلمین سالگرد دهه فجر و خدمات سفر  این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: طلوع چهلمین سال شکوفایی انقلاب اسلامی در ایران بر وحشت دشمنان از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی می افزاید.

وی ادامه داد: درخت  انقلاب اسلامی در ایران با برکت خون شهدای این مرز و بوم رشد نموده و تنومند گردیده است و در چهلمین سال شکوفایی خود رعب و وحشت را بردل دشمنان افکنده تا با حربه های مختلف نداشته های ما را برجسته نموده تا برکات نظام و حکومت اسلامی را ضعیف جلوه دهند.

وی با بیان اینکه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اقتدار گسترده نظام را به همراه دارد و با شرایط بسیار پخته و خروشان رو به جلو حرکت می کند، افزود: در این ایام 174 پروژه عمرانی و عام المنفعه به ارزش 475 میلیارد ریال، به بهره برداری خواهد رسید.

مهدوی اضافه کرد: از این تعداد، ۱۶۰ پروژه عمرانی و ۱۴ طرح سرمایه گذاری از طریق تسهیلات بانکی هستند که 220 میلیارد ریال طرح اشتغال زا با ایجاد اشتغال برای ۱۱۸ نفر است.

وی اضافه کرد: در این ایام 3 مدرسه، ۲ پروژه گازرسانی درکلات مشایخ با اعتبار 15 میلیارد ریال و یک پروژه جهاد کشاورزی با ۶ طرح با 61 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار که هشت سردخانه از مهمترین پروژه های جهادکشاورزی است، افتتاح می شود.

فرماندار تالش در بخش دیگر سخنان خود خاطرنشان کرد: ۲۴ پروژه شرکت توزیع برق با اعتبار 33 میلیارد ریال، ۲ پروژه شرکت آب و فاضلاب با 43 میلیارد ریال، 3 طرح اداره صمت 44 میلیارد ریال اعتبار و دهیاری ها با ۷۷ پروژه با 71 میلیارد ریال اعتبار برای روستائیان شهرستان و ۱۴ طرح با 220 میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی برای ۱۱۸نفر از دیگر پروژه ها است.

فرماندار ضمن تأکید بر جایگاه مهم رسانه در اطلاع رسانی، تصریح کرد: مسئولین ارتباطات خود با رسانه ها را قوی تر کنند و از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی برای ارائه عملکرد در قالب مصاحبه، نشست های خبری در ایام الله دهه فجر استفاده کنند.

نظر شما:

security code