میزان اشتغال را با توسعه زیرساخت ها افزایش دهیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان با اشاره به اینکه استفاده بیشتر از ظرفیت سرمایه‌گذاران یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید است گفت: در تلاشیم تا با توسعه در حوزه زیرساخت شاهد پویایی شهرک‌های صنعتی و افزایش میزان اشتغال باشیم.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، به منظور توسعه زیرساخت‌های شهرک صنعتی یعقوبیه شهرستان لنگرود نشستی به ریاست سیدمحمد احمدی و با حضور لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی و چند نفر از مدیران دستگاه‌های اجرایی در دفتر کار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری برگزار شد.

سیدمحمد احمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان در این نشست با اشاره به اینکه سیاست‌های دولت تدبیر و امید جذب بیشتر سرمایه گذاران است افزود: اجرای طرح‌های مولد اقتصادی و افزایش ظرفیت تولید داخلی، ایجاد اشتغال را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ،متقاضی واگذاری انشعابات جدید زیرساختی هستند اظهار کرد: آماده سازی بستر تأمین و توسعه ظرفیت‌ زیرساخت‌ها امری لازم و ضروری است و دستگاه‌های مرتبط مکلف به تسریع در خدمات رسانی مناسب به این واحدها هستند.

احمدی، شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت توزیع نیروی برق استان را موظف به ایجاد بسترهای لازم در خصوص زیرسازی ارائه خدمات راه و برق ظرف مدت20 روز کرد و گفت: امیدواریم تا پایان سالجاری شاهد بهره‌برداری شهرک صنعتی یعقوبیه لنگرود باشیم. 

نظر شما:

security code