لیگ دسته اول فوتبال ایران پس از وقفه ای چند ماهه از سر گرفته می شود:

گسیل «سپیدرود» به مرداب «لیگ» / 30 خرداد اولین دیدار پساکرونایی نماینده رشت


۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۵:۱۲ | کد خبر: ۷۱۰۰ چاپ
گسیل «سپیدرود» به مرداب «لیگ» / 30 خرداد اولین دیدار پساکرونایی نماینده رشت

کلانشهر: مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دقایقی پیش از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران تاریخ رسمی آغاز تمرینات و شروع بازی های معوقه و هفتگی مسابقات لیگ های برتر، دسته اول، دوم و دسته سوم اعلام شد.

رادنی دیدار افزود: با توجه به اعلام سازمان لیگ،  تمرینات تیمهای لیگ دسته اول که سپیدرود در آن حضور دارد از روز پنجم خرداد و رقابت های این لیگ نیز از روز چهارم تیر ماه با انجام هفته بیست و هفتم برگزار می شود.  

وی ادامه داد: بر این اساس بازی عقب افتاده تیم های سپیدرود رشت و سرخپوشان پاکدشت نیز روز ۳۰ خرداد ماه برگزار می شود و سرخپوشان رشتی باید پس از برگزاری این دیدار عقب افتاده، روز چهارم تیرماه نیز در هفته بیست و هفتم به میدان برود.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت بیان کرد: البته بر مبنای اعلام سازمان لیگ، برگزاری رقابت ها با انجام تست کرونا برای تمام بازیکنان، اعضای کادرفنی و عوامل اجرایی باشگاه ها تاکید شده و تحویل نتایج تست های انجام شده به ایفمارک و اخذ مجوزهای لازم را به نوعی پیش شرط شروع تمرینات و اجازه شرکت در مسابقات اعلام شده است.

دیدار خاطرنشان کرد: به هرحال با توجه به اعلام سازمان لیگ، رقابت های فوتبال در لیگ های مختلف از سر گرفته می شود و امیدواریم که تیم فوتبال سپیدرود رشت در این مدت باقی مانده،  تمرینات منظمی را انجام و با قدرت رقابت های لیگ دسته اول را ادامه دهد.

تا پایان هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم،  سپیدورد رشت با انجام ۲۵ بازی و کسب ۲۶ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.