ساختمان قدیم شهرداری رشت در میدان شهدای ذهاب تبدیل به موزه مردم شناسی و بلدیه می شود.

کلانشهر: امروز با انعقاد تفاهم نامه مشترک بین شهرداری رشت و اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی گیلان ساختمان شهرداری رشت که قدمتی بیش از 100 سال دارد بزودی به موزه بلدیه و مردم شناسی تبدیل خواهد شد.
شهردار رشت در آیین امضای این تفاهم نامه گفت : قرار است یک طبقه این ساختمان به صورت مشارکتی موزه بلدیه و طبقه دیگر آن موزه مردم شناسی شود تا به این وسیله میراث کهن و ارزشمند گیلانی ها و رشتی ها جاودانه بماند.
مسعود حلاج پور مدیر کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی گیلان هم گفت : هم اکنون 221 بنای تاریخی گیلان در اختیار دستگاه های اجرایی استان است که طبق قانون این دستگاه ها مسئولیت حفظ ، حراست و ساماندهی این بنا ها را بر عهده دارند.
صداوسیما
نظر شما:
افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره «شهیده پرستار مرضیه نبوینیا» در بوستان ملت رشت
پایان ۳۸ سال انباشت زباله در سراوان؛ فقط نیم هکتار تا پایان عملیات بهسازی سراوان
پل روگذر رودباری رشت افتتاح شد
اتوبوسهای درون شهری رایگان شد
از بهسازی معابر اصلی تا بهینهسازی شبکه دفع آبهای سطحی
عملیات آسفالت خیابان سعدی به سرگل آغاز شد