اعضای کانون فکری گیلان در هفتمین دوسالانه هنری کشور درخشیدند

در هفتمین دوسالانه هنری 18 نفر از اعضای کانون پرورش فکری گیلان موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، بیش از ۳۰۰ کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون در این دوره از دوسالانه هنرهای تجسمی در رشته‌ها و رده‌های مختلف سنی ۴ تا ۱۸ سال موفق به دریافت رتبه‌های برگزیده، دیپلم افتخار و لوح تقدیر شدند.

بر اساس این گزارش، در رشته‌ی سفال‌گری و در گروه سنی 7 تا 9 سال، «آراد جهانسوز» از مرکز فرهنگی هنری رودسر و در گروه سنی 13 تا 18 سال « آیلین اثنی عشری» از مرکز لنگرود، به عنوان برگزیده این رشته انتخاب شدند و «سوگند مسافر» و « فاطمه رحیم‌پرور» نیز دیپلم افتخار گروه سنی 13 تا 18 سال را به خود اختصاص دادند.

«ابوالفضل پیمانی» و «محمدصدرا حیدری» از مرکز لاهیجان، «بیتا رجب‌زاده» و «درسا حسین‌زاده» از کانون رودسر، «آتوسا جمشید‌پور» از مرکز مجتمع رشت و «آنیسا پُرحلم» از مرکز فرهنگی هنری شماره 2 کانون رشت نیز در میان اعضای شایسته تقدیر گروه سنی 10 تا 12 سال رشته سفال‌گری جای ‌گرفتند.

بر همین اساس، در رشته‌ی هنرهای بومی و سنتی (عروسک) ودرگروه سنی 7 تا 9 سال، «حلما بابازاده» از مرکز املش، به‌عنوان برگزیده انتخاب‌شد و دیپلم افتخار این رشته در گروه سنی ۱۰ تا ۱۲ سال به «امیرجواداکبری» از مرکز شماره 2 کانون بندرانزلی رسید.

هم‌چنین، «فاطمه نوروزی» عضو مرکز فرهنگی هنری شفت، در گروه سنی 7 تا 9سال و در رشته‌ی هنرهای بومی و سنتی (صنایع دستی)،  عنوان برگزیده را به خود اختصاص‌داد و دیپلم افتخار گروه سنی 13 تا 18 سال این رشته  نیز به «یکتا رحمتی»، از مرکز فرهنگی هنری مجتمع رشت تعلق گرفت.

دراین میان، در رشته‌ی نقاشی گروه سنی 7 تا 9 سال، «زهراچرزه» و « آتنا صفوتی» به ترتیب از مرکز فرهنگی هنری شماره 2 کانون بندرانزلی و لاهیجان نیز شایسته دریافت لوح سپاس شدند.

گفتنی است، تمامی این آثار در قالب نمایشگاهی هم‌زمان با جشن‌های چهلمین سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران از ۷ تا ۲۲ بهمن 1397در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب تهران به نمایش گذاشته ‌می‌شود. 

نظر شما:

security code