پخش جشن الفبا و جشن تکلیف از شبکه باران


۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۲۰:۲۶ | کد خبر: ۷۲۶۳ چاپ
پخش جشن الفبا و جشن تکلیف از شبکه باران

کلانشهر: جشن الفبا برای دانش آموزان کلاس اول ابتدایی و جشن تکلیف برای دانش آموزان دختر سوم ابتدایی ، متفاوت از سال های گذشته از شبکه باران به صورت زنده پخش شد.

امسال با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و محروم شدن دانش آموزان برای حضور در کلاس های درس به ابتکار معاونت امور استان های رسانه ملی و با موافقت وزارت آموزش و پرورش، جشن الفبا برای۳۲ هزار دانش آموز کلاس اولی و جشن تکلیف برای ۱۶ هزار دانش آموز دختر کلاس سوم ابتدایی گیلان، هشتم خرداد به همت صدا و سیمای مرکز گیلان و مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان، با رعایت فاصله گذاری فیزیکی و اصول بهداشتی به صورت زنده از شبکه باران پخش شد.

جشن الفبا برای دانش آموزان کلاس اولی با هدف کسب مهارت خواندن، نوشتن و قدردانی از زحمات معلمان و والدین و جشن تکلیف دانش آموزان نیز برای شکرگزاری رسیدن به سن تکلیف و عبادت دختران کلاس سومی با ایجاد فضایی معنوی و توام با شادی و سرور برگزار شد و دانش آموزان از سراسر استان به طور زنده شاهد پخش این مراسم ویژه از شبکه باران بودند.

جشن الفبا از ساعت 10 به مدت 120 دقیقه با بخش های: سرود، نمایش، ارتباط اینترنتی با شهرستان های استان از جمله دیلمان و رودبار، تصاویر ارسالی از سوی مخاطب، مسابقه عکس سلفی و جشن تکلیف از ساعت 16 به مدت 120 دقیقه از حرم مطهر حضرت فاطمه اخری (س) با حضور دکتر باقرزاده مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان، دکتر جهان آرای مدیرکل آموزش و پرورش استان و سایر مسئولین استانی با بخش های اهداء هدایای معنوی، نمایش، سرود و ارتباط موبایلی با شهرستان‌های شفت، دیلمان و رودبار پخش شد .

معلمان این مرز و بوم تمام همت خود را به کار گرفته‌اند تا آینده‌ای روشن برای نسل آینده رقم بزنند و صداوسیما نیز به عنوان یک دانشگاه توجه به برنامه سازی در زمینه تعلیم و تربیت را اولویت خود قرار داد. شیوع ویروس کرونا موجب گردید تهدیدها به فرصت تبدیل شود و از همه ظرفیت ها به ویژه در امر آموزش بهره گرفته شود که در این بین صداوسیما توانست کمک شایانی به آموزش و پرورش فرزندان و تربیت نسل آینده نماید.


صداوسیما

اشتراک گذاری:

نظر شما:

security code