سردار بوکان یک – یک داماش گیلان؛

داماش گیلان از رسیدن به صدر جدول بازماند


۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۰:۰۰ | کد خبر: ۷۳ چاپ
داماش گیلان از رسیدن به صدر جدول بازماند

تیم فوتبال داماش گیلان با تساوی یک‌بریک در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم مقابل میزبان خود سردار بوکان از صعود به صدر جدول بازماند.

به گزارش کلانشهر24 به نقل از خبرگزاری فارس، دو تیم فوتبال داماش گیلان و سردار بوکان از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم در ورزشگاه خاتم‌الانبیاء بوکان از ساعت 14 به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب داماش گیلان:

جاسم یاسرالهایی، محمد مختاری، امید قربانی، امیر تیزرو، میلاد پورمحسن، حسن نیازی (45؛ کنعان طاهرنژاد)، جابر نصیری، میثم میرپسندیده، سعید طالبی (74؛ مصطفی آقاجانی) ، علیرضا توکلی (از 88؛ آزاد جعفرزاده) و میلاد پورصف شکن

ترکیب سردار بوکان:

محمد لطفی، فریور محبی، محمد مولا، محمد آژیر، مهدی سلمانی، ناصر عبدی، امیر عباسی، شهریار شیروند، توحید قوجانی، محمد چهارمحالی و علیرضا صبوری

شاگردان سیامک فراهانی خیلی زود و در دقیقه چهار توسط جابر نصیری به گل دست‌یافتند، پس‌ازاین گل بوکانی‌ها نبض بازی را در دست گرفته و سعی در به‌تساوی کشاندن دیدار داشتند، تیم میزبان یک‌بار در نیمه نخست به گل دست‌یافت که از سوی کمک‌داور مسابقه آفساید اعلام شد، نیمه نخست با تک‌گل نصیری به سود داماش خاتمه یافت.

نیمه دوم بازی متعادل دنبال شد ولی این بوکانی‌ها بودند که در دقیقه توسط به گل تساوی دست‌یافتند، پس‌ازاین گل دو تیم سعی در ارائه یک بازی هجومی داشته و برای گلزنی میل و اشتیاق فراوانی از خود به نمایش گذاشتند، دیدار درنهایت با تساوی یک‌بریک خاتمه یافت.

در حاشیه:

هواداران سردار بوکان پیش از آغاز مسابقه تیم داماش و همچنین جابر نصیری بازیکن سابق خود را به‌شدت تشویق کردند، بوکانی‌ها در پایان بازی نیز تیم داماش را مورد تشویق خود قراردادند.

حامد اکبری پور برای اولین بار در این بازی در لیست هجده نفره داماش قرارگرفته است.

داماش در این بازی فقط چهار بازیکن ذخیره دارد. علی آل کثیر و محمد رستمی به دلیل مصدومیت این بازی را از روی سکوها تماشا می‌کنند.

علیرضا صبوری بازیکن فعلی سردار و سابق داماش پیش از شروع بازی با سرمربی، سرپرست و نیمکت‌نشینان داماش خوش‌وبش کرد، او همچنین درحرکتی جالب در هنگام عکس تیمی داماش، با بازیکنان این تیم عکس گرفت.

بازی در هوایی سرد در حال برگزاری است، بازیکنان ذخیره داماش با پتو بر روی نیمکت نشسته‌اند.

داور در نیمه نخست سه دقیقه و در نیمه دوم پنج دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.