جوابیه سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت به مطلب بازنشری کلانشهر:

سمپاشی دفنگاه زباله سراوان به طور مستمر انجام می شود


۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۱۷:۰۴ | کد خبر: ۷۳۶۶ چاپ
سمپاشی دفنگاه زباله سراوان به طور مستمر انجام می شود

کلانشهر _ گروه اجتماعی: در پی انتشار خبری مبنی بر هجوم مگس‌ها به سراوان، معاون دفع و پردازش سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت در جوابیه‌ای به کلانشهر توضیحاتی ارائه داد.

محمد بهرام‌خواه معاون دفع و پردازش سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت ضمن تکذیب خبر عدم سمپاشی دفنگاه زباله سراوان و هجوم مگس‌ها گفت: کار سمپاشی دفنگاه سراوان با تراکتور مخزن‌دار و تجهیزات به طور مستمر دنبال می‌شود. بهرام‌خواه در توضیح این مطلب گفت: سمپاشی دفنگاه زباله سراوان روزانه بین ساعت‌های 8 صبح تا 14 انجام می‌شود و این کار هر روز بدون وقفه با برنامه‌ی مشخصی صورت می‌گیرد.

وی افزود: در ماه‌های ابتدایی سال به جهت اینکه تکثیر حشرات افزایش می‌یابد و همچنین به دلیل گرم شدن هوا، سمپاشی‌ها تا چند برابر افزایش پیدا می‌کند و هم‌اکنون روزانه به طور متوسط از دو هزار لیتر سموم مختلف برای مبارزه با حشرات موذی استفاده می‌شود.

وی تاکید کرد: علاوه بر سمپاشی با تراکتور مخزن‌دار، کار سمپاشی با موتورهای سمپاش دستی نیز انجام می‌شود و هم‌راستا با آن نیز از چهار دستگاه سمپاش دستی 100 لیتری و یک دستگاه 20 لیتری و یک دستگاه سمپاش دودزا یا مه‌پاش نیز استفاده می‌شود.

بهرام خواه ضمن قدردانی از مساعدت های سازمان عمران شهرداری رشت گفت: بحث کاور کردن زباله سراوان توسط شن و ماسه نیز به صورت مستمر ادامه دارد و مصالح مورد نیاز توسط کامیون‌ها در این مکان تخلیه می‌شود.

وی با تاکید بر تلاش‌های این سازمان در جهت جلب رضایت ساکنین منطقه سراوان و روستاهای همجوار عنوان کرد: تمام تلاش سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت در راستای جلب رضایت اهالی و ساکنین این منطقه است و نگاه حمایتی شهردار محترم رشت و اعضای محترم شورای شهر نیز در این خصوص همیشه موجب دلگرمی همکاران این سازمان بوده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت از هیچ کوششی برای آسایش اهالی منطقه سراوان و روستاهای همجوار دریغ نخواهد کرد.

نظرات شما:

مژدهmozhde 15 خرداد 1399 ساعت 04:03

دنیا داره از زباله برق تولید می کنه اینا سمپاشی میکنن حشره ها رو فراری بدن سمت مردم. هزینه اون سمپاشی مداوم چقدره
احمق آرین مسیولین دنیا رو داریم نمیشه صادرشون کنیم نجات پیدا کنیم

نظر دهید - پسندیدم 0

نظر شما:

security code