المپیاد استعدادهای برتر ورزشی

نائب قهرمانی گیلان در ووشو و مقام سومی در اسنوکر 6 توپ


۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۱ | کد خبر: ۷۴ چاپ
نائب قهرمانی گیلان در ووشو و مقام سومی در اسنوکر 6 توپ

در ادامه نخستین دوره رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور تیم گیلان به یک مقام نائب قهرمانی در رشته ووشو و یک مقام سومی در رشته اسنوکر شش توپ دست‌یافت.

به گزارش کلانشهر24 به نقل از خبرگزاری فارس، رقابت‌های استعدادهای برتر ورزشی کشور ویژه رده سنی 12 تا 15 سال در قالب 29 رشته ورزشی برای بانوان و 39 رشته ورزشی برای مردان در سراسر کشور در حال برگزاری است و تیم گیلان در رشته‌های ووشو و اسنوکر شش توپ موفق به کسب یک مقام سومی و یک مقام دومی شد.

 

کسب مقام نائب قهرمانی تیم ووشوی گیلان

تیم ووشوی پسران گیلان با کسب سه مدال طلا پس از تیم زنجان به مقام نائب قهرمانی اولین دوره المپیاد استعدادهای برتر ووشوی کشور دست‌یافت، زنجانی‌ها در این رقابت‌ها چهار مدال طلا و دو نقره کسب کردند، حسین قبله نمای در فرم‌های چانگ چوان، دائو شو و گون شو موفق به کسب سه مدال طلا برای گیلان شد.

 

رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر ووشوی کشور با حضور 176 ووشوکار به میزبانی قزوین برگزار شد و ووشوکاران در دو بخش تالو و ساندای با یکدیگر پیکار کردند، تیم اصفهان با کسب دو مدال طلا، دو مدال نقره و دو مدال برنز پس از تیم‌های زنجان و گیلان به مقام سومی این رقابت‌ها دست‌یافت.

کسب مقام سومی تیم اسنوکر شش توپ گیلان

تیم اسنوکر شش توپ با ترکیب  امیرعلی خوشحال، امیرحسین خوشحال و فرزام شعبان نژاد موفق به کسب مقام سومی اولین دوره المپیاد استعدادهای برتر اسنوکر شش توپ کشور شد، امیرعلی خوشحال در بخش انفرادی در مکان چهارم جای گرفت.

رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر اسنوکر کشور در رشته شش توپ انفرادی به پایان رسید و در رشته 15 توپ تیمی در رده سنی 12 تا 15 سال در حال برگزاری است، این رقابت‌ها به میزبانی هیات بولینگ، بیلیارد و بولس تهران و در مجموعه ورزشی حیدرنیا برگزار می‌شود و پنجم آذرماه اختتامیه این رقابت‌ها در رشته اسنوکر است.

راه‌یابی تیم هاکی دختران به مرحله نیمه پایانی

به گزارش فارس، در ادامه رقابت‌های استعدادهای برتر ورزشی کشور تیم هاکی دختران گیلان با کسب سه پیروزی و دو تساوی به‌عنوان سرگروه به مرحله نیمه پایانی رقابت‌ها صعود کرده و در رشته شطرنج تیم گیلان در دور ششم مسابقات صدرنشین رقابت‌ها است.

تیم گیلان پیش‌ازاین در رشته تکواندو پس از تیم‌های تهران الف و قزوین به مقام سومی نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر تکواندو دختران کشور نائل آمد.