حادثه آتش سوزی در شهرک شهید بهشتی

۱۷ شهروند از میان آتش نجات یافتند / سه آتشنشان مصدوم شدند


۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۸:۳۶ | کد خبر: ۷۵۳۸ چاپ
۱۷ شهروند از میان آتش نجات یافتند / سه آتشنشان مصدوم شدند

کلانشهر: به گزارش روابط عمومی سازمان آتشنشانی رشت حادثه آتش سوزی در انبار سوپر مارکت در ساعت ۱۶:۳۵ دقیقه امروز ۲۵ خرداد ۹۹ به مرکز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد‌.

شهرام مومنی سرپرست سازمان آتش‌نشانی رشت از اعزام ۴۱ آتش نشان و افسر ارشد به همراه ۱۷ دستگاه خودروی اطفایی، آبرسان، خودرو پشتیبان دستگاه تنفسی و نردبان به محل حادثه واقع در شهرک شهید بهشتی گلستان ۱۴ خبر داد.


وی با بیان اینکه آتش در طبقه اول ساختمان ۵ طبقه رخ داد، افزود: دود گرفتگی شدید ساختمان تجاری، تیم های نجات را به واحد های مختلف کشاند که در نهایت ۱۷ شهروند از میان دود و آتش به مکان امن انتقال یافتند.

وی ضمن تاکید بر اینکه یکی از شهروندان دچار سوختگی شده بود ادامه داد: سه آتش نشان بعلت شکستگی سر و دود گرفتگی دچار حادثه شدند که همگی توسط تیم اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی انتقال یافتند.

مومنی با اشاره به تلاش تیم اطفایی در مهار آتش و پیشگیری از گسترش آن، افزود: علت این آتش سوزی در دست بررسی است و آتش به واحد های ساختمانی دیگر سرایتی نداشت.

همین گزارش حاکی است که ۱۷ شهروند از میان آتش نجات یافتند؛ یک تن از داخل آسانسور، ۸ تن به وسیله نردبان هیدرولیک و ۸ تن به همت تیم نجات و به وسیله دستگاه های تنفسی به مکان امن انتقال یافتند و برخی از آسیب دیدگان ناشی از دودگرفتگی توسط تیم های اورژانس حاضر در محل به‌طور سرپایی مداوا شدند.

نظرات شما:

مریم قمی 25 خرداد 1399 ساعت 07:03

سلام
منو دوستم امروز طبقه سوم این ساختمان بودیم توسط تیم عالی اتش نشانی نجات پیدا کردیم
ممنون از همه عزیزان مدیون زحماتشون هستیم
و هیچ وقت امروز رو فراموش نمیکنیم
فقط نمیدونیم چطور این اتفاق افتاد
ولی واقعا سرعت عمل تیم اتش نشانی عالی بود مرسی از همگی
❤️

نظر دهید - پسندیدم 0

نظر شما:

security code