لیلاز، اقتصاددان و استاد دانشگاه:

روحانی رکورد دولت مصدق را شکست


۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۰۹ | کد خبر: ۷۸۲۳ چاپ
روحانی رکورد دولت مصدق را شکست

کلانشهر: سعید لیلاز اقتصاددان و تحلیلگر مسائل سیاسی در مصاحبه با ایران به دفاع از عملکرد دولت روحانی پرداخته است. بخش‌هایی از این مصاحبه:

لیلاز به ایران گفت: به استثنای فاصله دی ماه ۹۶ تا مرداد ۹۷ (توجه کنید که من به دقت به این تاریخ اشاره می‌کنم) عملکرد دولت آقای روحانی را کاملاً قبول دارم و موفق می‌دانم.
او ادامه داد: درآمد ارزی بهترین سال دولت آقای حسن روحانی، معادل درآمد ارزی در بدترین سال دولت آقای احمدی‌نژاد بود. هیچ گاه دولت آقای روحانی وفور درآمدهای ارزی را تجربه نکرد. با وجود این ما موفق شدیم اقتصاد ایران را احیا کنیم.
این اقتصاددان افزود: به‌عنوان یک مورخ که درس خود را خوب خوانده است، ادعا می‌کنم که از حمله مغول به این سو، هرگز فشاری مانند فشار امروز به ایران وارد نشده است.
او گفت: در اداره کشور با یک اقتصاد غیرنفتی رکورد محمد مصدق را شکستیم. این واقعیتی است که باید مدیران عالی کشور به آن توجه کنند.
به نمایندگان محترم مجلس پیشنهاد می‌کنم با این دولت حداکثر همکاری را بکنند تا دولت موفق شود. زیرا موفقیت این دولت به حساب کسی از رقبای آنان نمی‌رود، روحانی هم که دیگر نمی‌تواند رئیس جمهوری شود.

نظر شما:

security code