سرمربی سپیدرود با شاهین شهرداری بوشهر قرارداد بست

مدیرعامل سپیدرود: این یک بی اخلاقی بزرگ است


۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۰۲ | کد خبر: ۷۹۹۶ چاپ
مدیرعامل سپیدرود: این یک بی اخلاقی بزرگ است

کلانشهر: مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت روز سه شنبه در مصاحبه اخصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: پاشازاده تا پایان فصل جاری لیگ دسته اول با سپیدرود قرارداد دارد و حتی پیش قسط هم دریافت کرده و قرارداد این مربی با تیم شاهین شهرداری بوشهر غیرقانونی است.

افشین ناظمی افزود: با توجه به اینکه حدود ۱۰ روز گذشته ما با پاشازاده قرارداد بستیم، این یک بی اخلاقی بزرگ است که این مربی با توجه به اینکه با تیم ما قرارداد دارد ، با یک تیم دیگر وارد مذاکره شده و با آن تیم قرارداد ببندد و مشخص نیست که این قرارداد چگونه ثبت خواهد شد.

وی ادامه داد: به هرحال ما در حال تهیه شکایت بر علیه باشگاه شهرداری بوشهر هستیم که چگونه و با چه حقی این باشگاه با مربی یک تیم وارد مذاکره شده و البته از پاشازاده نیز شکایت خواهیم کرد چون وی شب گذشته عنوان کرد که امروز( سه شنبه) به رشت خواهد آمد و تیم را تمرین می دهد که متاسفانه از این امر خودداری کرده و با تیم شاهین شهرداری بوشهر قرارداد بست.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: به طور حتم فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی این فدراسیون باید در این خصوص ورود کنند و جلوی این بی اخلاقی ها را بگیرند  تا دیگر شاهد اینگونه بی اخلاقی و بی انضباطی از سوی بعضی از باشگاه ها و مربیان نباشیم.

ناظمی بیان کرد: پاشازاده با وجود داشتن قرارداد و دریافت پیش قسط و بدون اجازه ما به بوشهر رفته و با تیم شهرداری بوشهر قرارداد بسته و امیدواریم که به زودی فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی به شکایت ما رسیدگی کنند.

وی در خصوص سرمربی جدید باشگاه نیز خاطرنشان کرد: هم اینک جلسه ای را با حضور سایر مسئولان باشگاه برگزار خواهیم کرد تا بهترین گزینه را برای هدایت تیم فوتبال سپیدرود رشت انتخاب کنیم تا این تیم بدون سرمربی نباشد و با معرفی سرمربی جدید، تمرینات نیز زیرنظر وی انجام شود.

مهدی پاشازاده شنبه هفته گذشته با تیم فوتبال سپیدرود رشت قرارداد امضاء کرد که این مربی در دو بازی هدایت تیم سپیدرود را برعهده داشت که حاصل آن کسب یک تساوی در دربی گیلان برابر ملوان و یک شکست مقابل تیم گل ریحان البرز بود.

تا پایان هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، سپیدرود رشت با کسب ۲۷ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارد.

نظر شما:

security code