نایبرئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: از مردادماه سال جاری حداقل دریافتی بازنشستگان ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان میشود.

کلانشهر: ولی اسماعیلی با اشاره به همسانسازی حقوق بازنشستگان گفت: در جلسهای که با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در کمیسیون اجتماعی مجلس برگزار شد مصوب شد که از آخر مردادماه حداقل دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با ۳۰ سال سابقه ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برسد.
وی افزود: این افزایش دریافتی برای بازنشستگان با ۳۵ سال سابقه به ۳ میلیون تومان خواهد رسید.
نایبرئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه شأن و منزلت بازنشستگان با گرانیهای اخیر بیش از این اقدامات است و باید سطح رفاه بازنشستگان افزایش یابد، ادامه داد: کمیسیون اجتماعی مجلس تلاش میکند تا سطح معیشتی و رفاهی بازنشستگان افزایش پیدا کند.
آنا
نظر شما:
مبلغ و تعداد وام بازنشستگان افزایش یافت
خبر بد برای بازنشستگان تأمین اجتماعی؛ افزایش حقوق به «خرداد» نمی رسد
معوقات حقوق بازنشستگان چه زمانی پرداخت می شود؟
اعلام جزئیات صدور احکام جدید مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی