بر اساس مجوز شورای رقابت و تایید ستاد تنظیم بازار، قرار بر این شد تا قیمت خودرو هر سه ماه یک بار بر اساس نرخ تورم بخشی که توسط بانک مرکزی اعلام می‌شود، تغییر پیدا کند. بر همین اساس سایپا و ایرانخودرو قیمت جدید محصولات خود را اعلام کردند

قیمت جدید خودرو های سایپا و ایرانخودرو اعلام شد

کلانشهر: گویا بالاخره مجوز افزایش قیمت محصولات ایران خودرو صادر شده و این شرکت خودروساز توانسته است تا بهای رسمی ۵ محصول خود را افزایش دهد.

براساس دعوت‌نامه‌هایی که این شرکت به مشتریان خود ارسال کرده آنها باید در تسویه خودروهای خریداری شده مابه تفاوت حدود۲۰ میلیون تومانی را در افزایش قیمت‌ها لحاظ کنند.

در قیمت‌های جدید تیرماه شرکت ایران خودرو قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از ۷۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به ۹۰ میلیون و ۶۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ از ۸۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به ۱۰۳ میلیون و ۴۰۴ هزار تومان، پژو ۴۰۵ ال ایکس از ۶۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به ۹۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و پژو ۲۰۷ دستی از ۹۲ میلیون و۷۰۰ هزار تومان به ۱۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت جدید محصولات سایپا اعلام شد

بر اساس مجوز شورای رقابت و تایید ستاد تنظیم بازار، قرار بر این شد تا قیمت خودرو هر سه ماه یک بار بر اساس نرخ تورم بخشی که توسط بانک مرکزی اعلام می‌شود، تغییر پیدا کند.

بر همین اساس شرکت سایپا بعد از ارائه مستندات در خواست افزایش قیمت محصولات خود را اعلام کرد که در نهایت مورد موافقت ستاد تنظیم بازار قرار گرفته است.

جزئیات قیمت‌های جدید تعدادی از محصولات سایپا به شرح زیر است:

    وانت ۱۵۱ معمولی از ۴۸ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان به ۶۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان
    کوییک معمولی از ۷۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به ۹۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان
    تیبا ۲ (رینگ فولادی) از ۶۰ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان، به ۷۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
    تیبا ۲ پلاس از ۷۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به ۹۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
    ساینا (رینگ فولادی) از ۶۱ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان به ۷۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
    ساینا آپشنال از ۷۸ میلیون تومان به ۹۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان


همشهری‌آنلاین