این بار درگیری لفظی و غیبت دوباره پنج عضو شورا عامل لغو جلسه شورا شد

حاجی پور: به همه اعضا تاکید کردم در جلسه حاضر باشند / شیرزاد: لغو جلسه امروز فرافکنی و بازی سیاسی بود


۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۹:۳۹ | کد خبر: ۸۱۳۹ چاپ
حاجی پور: به همه  اعضا تاکید کردم در جلسه حاضر باشند /  شیرزاد: لغو جلسه امروز فرافکنی و بازی سیاسی بود

کلانشهر _ گروه سیاسی: برای دومین بار جلسه استیضاح شهردار رشت امروز لغو شد.
به گزارش کلانشهر حاجی پور رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه ما ۱۰ روز وقت داشتیم برای پاسخگویی حاج محمدی شهردار رشت به طرح سوالاتی که اعضای شورا مطرح کرده بودند یک روز را تعیین کنیم، گفت: این روز شنبه گذشته تعیین شد اما به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای شورا لغو شد.
وی افزود: امروز نیز پنج نفر از اعضا در مدت تعیین شده برای حضور در جلسه حضور نداشتند و جلسه مجددا لغو و به روز دیگری موکول شد.
حاجی پور ادامه داد: برای جلسه امروز نیز علیرغم تاکیداتی که به اعضای شورا داشتم، باز هم پنج نفر از اعضای شورا در مدت تعیین شده در جلسه حضور نیافتند و ما ناچار به لغو جلسه شورا شدیم.
حاجی پور تصریح کرد: هیچ کاری مهم تر از جلسه امروز برای اعضای شورا نبود و اعضا باید بدانند که نباید شهر را معطل نگه دارند.
در ادامه بلافاصله پس از اعلام لغو جلسه از سوی رییس شورای شهررشت، دو تن از اعضای شورا در صحن برای شرکت در جلسه حاضر شدند، اما رییس شورای شهر اعلام کرد: چون ختم جلسه اعلام شده است امکان برگزاری جلسه وجود ندارد و در آینده نزدیک روزی را برای برگزاری این جلسه تعیین خواهد کرد.
به گزارش کلانشهر، جلسه امروز با درگیری لفظی بین دو اعضای شورا به پایان رسید.
فاطمه شیرزاد یکی از اعضای شورای شهر رشت گفت: امروز لغو جلسه امروز یک فرافکنی و به اصطلاح بازی سیاسی بود.
وی افزود: در جلسات گذشته جلسه با یک ساعت تاخیر هم برگزار می شد، این در حالیست که لغو جلسه امروز سریع اعلام شد و اصلا مورد تایید ما نیست.

نظر شما:

security code