در حاشیه جلسه شورای اداری استان

دلخوش: به آیت الله فلاحتی توهین نکردم / می خواستم حرف ما را هم بشنوند


۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۹:۳۱ | کد خبر: ۸۱۵۶ چاپ
دلخوش: به آیت الله فلاحتی توهین نکردم / می خواستم حرف ما را هم  بشنوند

کلانشهر: درحالی که برخی معتقدند نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با ادبیاتی توهین آمیز به نماینده ولی فقیه در گیلان اهانت کرده است، دلخوش این موضوع را رد کرد.

جلسه شورای اداری استان گیلان صبح امروز پنجشنبه با حضور آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان، بابک دین پرست معاون اقتصادی وزیر کشور، ارسلان زارع استاندار گیلان و سایر مسئولان استانی در حالی در در سالن غدیر استانداری برگزار شد که خالی از حاشیه نبود.

 

در همین راستا سایت خبری گیلانستان نوشته است که پس از بیانات آیت الله فلاحتی و هنگام ترک جلسه توسط ایشان، نماینده صومعه سرا اظهارات توهین آمیزی را در خصوص نماینده ولی فقیه استان بر زبان آورده است.

 

در همین راستا اما سیدکاظم دلخوش نماینده صومعه سرا در مجلس یازدهم نیز ضمن تکذیب اظهارات خود در رابطه با نماینده ولی فقیه گفت: نسبت به آمارهای ارائه شده در این جلسه که از زبان معاون عمرانی استاندار، معاون اقتصادی وزیر کشور و امام جمعه رشت در رابطه با تصرفات مطرح شده، انتقاداتی مطرح است.

 

دلخوش افزود: آیت الله فلاحتی چند دقیقه ای در خصوص مشکلات استان صحبت کردند و از جلسه خارج شدند. حرف بنده این بود که حالا که شما صحبت کردید، لطفا بنشینید و سخنان ما را هم بشنوید. در این جلسه آقایان آماری دادند که نهادهای دولتی و دستگاه های اجرایی، حاشیه دریا و سواحل را تصرف کرده اند درحالیکه از جنگل خواری، کوه خواری و همچنین واگذاری کارخانه های گیلان به افراد غیربومی صحبتی نکردند و تنها به ساحل پرداختند.

 

نماینده صومعه سرا با تاکید بر اینکه توهینی به آیت الله فلاحتی نکرده است، ادامه داد: البته آقای عادلی هم در دفاع از نماینده ولی فقیه شروع به صحبت کردند که من هم پاسخ ایشان را دادم.

 

دیارمیرزا 

نظر شما:

security code