سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز فرایند خوداظهاری داوطلبان کرونایی که قصد شرکت در کنکور دکتری ۹۹ را دارند، خبرداد.

فرایند خوداظهاری کرونایی کنکور دکتری ۹۹ آغاز شد

کلانشهر: فاطمه زرین آمیزی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۳۹۹ که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) سازمان سنجش آموزش کشور با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرده است.

وی افزود: بر این اساس، داوطلبانی که علائم بیماری آنها از تاریخ ۲۸ تیرماه به صورت قطعی تایید شده است فرم خوداظهاری را در سایت این سازمان به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org که هم اکنون فعال شده است، تکمیل کنند.

به گفته سخنگوی سازمان سنجش، بعد از تکمیل فرم، گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان، نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را بارگذاری کنند.

زرین آمیزی اظهار داشت: داوطلبانی که این فرم را تکمیل کنند بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر داوطلبان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان های تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات فردا شنبه چهارم مردادماه به پایان می رسد و بعد از پایان این زمان امکان تغییر درخواست وجود ندارد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، زمان توزیع کارت ورود به جلسه کنکور دکتری ۹۹ را روز دوشنبه ۶ مردادماه در سایت این سازمان اعلام کرد.


ایرنا