ووشو کار گیلانی به دلیل ایست قلبی درگذشت


۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۲:۳۶ | کد خبر: ۸۳۲۰ چاپ
ووشو کار گیلانی به دلیل ایست قلبی درگذشت

کلانشهر: رئیس هیات ووشوی استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا  اظهار داشت: مرحوم میلاد نصیری یکی از ووشوکاران پرتوان و با اخلاق گیلان و کشور بود که متاسفانه به دلیل ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

محمدرضا نوبخت افزود: این ووشوکار فقید گیلانی که به همراه تیم های مختلف در لیگ های کشور حضور یافته و مقام های ارزشمندی نیز کسب کرده بود، روز گذشته در سن ۳۳ سالگی به دیدار معبود خود شتافت.

وی ادامه داد: مرحوم نصیری سابقه حضور در لیگ برتر ووشوی کشور را دارد که با تیم گیلان موفق به کسب مقام سوم کشور شد و با تیم پرشین نیز مقام نخست لیگ برتر ووشوی کشور را تصاحب کرده بود.

رئیس هیات ووشوی استان گیلان خاطرنشان کرد: این ورزشکار فقید گیلان در سه دوره لیگ برتر ووشوی کشور حضور یافته بود و  عنوان قهرمانی لیگ را در کارنامه ورزشی خود دارد.

 نوبخت خاطرنشان کرد: هیات ووشو و جامعه ووشوی استان گیلان ضایعه درگذشت میلاد نصیری ووشوکار شایسته این استان را به خانواده محترم وی و همچنین به جامعه ورزش این استان تسلیت می گوید.

ووشو ، به عنوان یکی از گسترده‌ترین رشته‌های رزمی شناخته می‌شود. ووشو به معنای هنر جنگیدن یا هنر رزم و مهارت می‌باشد.قدمت ووشو در کشور چین به زمان‌های بسیار دور و در حدود ۱۵۰۰ الی ۲۰۰۰ سال پیش بازمی‌گردد، و به عنوان کهن‌ترین رشته رزمی جهان و در عین حال یکی کاملترین هنرهای رزمی شناخته می‌شود. در آن زمان به منظور حفظ سلامتی، درمان بیماری‌ها، افزایش بنیه جسمانی و طول عمر و تعلیم مهارت‌های نظامی به افراد جامعه، حرکاتی ابداع گردید.

نظر شما:

security code