در نامه شهرداران کلانشهرها به شهردار بیروت مطرح شد:

آماده هر گونه کمک رسانی به بیروت هستیم / رشت هم در میان متقاضیان کمک به بیروت


۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۳:۵۵ | کد خبر: ۸۳۸۴ چاپ

شهرداران ۱۸ کلان شهر ایران با ارسال نامه ای به شهردار بیروت ضمن تسلیت حادثه انفجار در این شهر، آمادگی کامل خود را برای کمک رسانی اعلام کردند.

آماده هر گونه کمک رسانی به بیروت هستیم / رشت هم در میان متقاضیان کمک به بیروت

کلانشهر: در نامه شهرداران کلان شهرهای ایران به شهردار بیروت که امروز منتشر شد، آمده است: حادثه تاسف بار و غم انگیز انفجار در کلان شهر بیروت که منجر به جان باختن و مجروحیت تعداد زیادی از مردم عزیز لبنان و خسارت شدید شد، موجب تالم خاطر شده است.

در ادامه این نامه آمده است: ما شهرداران کلان شهرهای ایران مراتب تسلیت و ابراز همدردی عمیق خود را به ملت داغدار لبنان و همه حادثه دیدگان اعلام می داریم و ضمن آرزوی بهبودی برای مجروحان ، آمادگی کامل خود را برای هرگونه کمک رسانی به شهروندان و شهرداری کلان شهر بیروت به منظور بازگشت به شرایط عادی و ایجاد آرامش اعلام می کنبم.
در انتهای این نامه آمده است: ما اطمینان داریم تنها راه آرامش، تقویت اتحاد و همدلی میان ملت های منطقه است؛ شهرداری های کلان شهرهای ایران در این ایام در کنار شهروندان و مسوولان بیروت خواهند ایستاد.
براساس این گزارش، تهران، اصفهان، شیراز، بندرعباس، رشت، ارومیه، تبریز، اردبیل، قم، کرج، زاهدان، کرمانشاه، اهواز، کرمان، یزد، همدان، مشهد و اراک، کلان شهرهایی هستند که این نامه را برای شهردار بیروت مرقوم کردند.


ایرنا