رقابت های نفس گیر شهرداری آستارا برای صعود به لیگ دسته دو ایران

هفته ششم لیگ دسته سه فوتبال باشگاه های کشور با دومین تساوی خانگی تیم صدرنشین شهرداری آستارا به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، در چارچوب لیگ دسته سوم باشگاه های کشور، تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته ششم، به مصاف تیم میلادمهر تهران رفت و در یک بازی پر برخورد و مملو از اشتباهات تأثیرگذار داوری، به نتیجه مساوی رضایت داد.

این دیدار که در زمین چمن مجموعه ورزشی شهدای سیبلی برگزار شد، امین حقده در دقیقه 68 برای آستارا و مرتضی دهقان در دقیقه 75 برای تیم میهمان گلزنی کردند.

یاران حسن اشجاری (مربی شهرداری آستارا) در حالی به تساوی در این بازی رضایت دادند که در دقایق پایانی داور از یک صحنه مشکوک به پنالتی به راحتی گذشت و دیدار چندین بار به خاطر اعتراضات و جنجال آفرینی بازیکنان تیم میهمان متوقف شد.

قضاوت این دیدار بر عهده مقصود سلیمی نامی، بهمن محمودی و تقی شکری (از استان آذربایجان شرقی) و حسین لاله کار (از استان گیلان) بود.

شهرداری آستارا پس از پایان این بازی، رقم امتیازات خود را به عدد 14 رساند و همچنان در صدر گروه اول باقی ماند و تیم های شهیدمولایی قراخیل، تازان تهران و پاس گیلان به ترتیب با 11، 10 و 10 امتیاز در رده های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

تیم پاس رشت، دیگر نماینده استان گیلان در این هفته در بازی خارج از خانه، مقابل تیم شهروند فریدونکنار با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید و در جمع مدعیان صعود به دسته دوی کشور قرار گرفت.

لازم به توضیح است، تیم های اول و دوم هر سه گروه 10 تیمی به طور مستقیم به لیگ های دسته دوم کشور صعود می کنند و تیم های سوم تا هفتم در دور نهایی ابقا می شوند و ما باقی تیم ها به زیر گروه لیگ سه سقوط می کنند.

نظر شما:

security code