کنفرانس پیش از بازی سپیدرود - پرسپولیس


۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۱:۳۰ | کد خبر: ۸۴۲ چاپ
کنفرانس پیش از بازی سپیدرود - پرسپولیس

علیرضا امامی فر مربی سپیدرود گفت : خوشحالی هواداران و رضایت آنها هدف اصلی ماست.

 

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان مربی سپیدرود رشت در کنفرانس پیش از بازی پرسپولیس در جام حذفی گفت : با توجه به تمرینات در تعطیلات نیم فصل این بازی برای سپیدرود می تواند بازی خوب و نتیجه بخش باشد ، به ویژه هماهنگی بیش از پیش بین بازیکنان جدید که به تیم اضافه شده اند.
علیرضا امامی فر با بیان اینکه ما با یک باشگاه ویا تیم بازی نداریم بلکه با یک فرهنگ به نام فرهنگ قهرمانی و فرهنگ بردن بازی داریم افزود : خوشحالی هواداران و رضایت آنها هدف اصلی ماست.
وی گفت : تمرکز اصلی ما برای لیگ برتر است و این قضیه از اهمیت ویژه برای مدیران و کادر فنی تیم برخوردار است.
مربی سپیدرود اعلام کرد : بازی با تیم قدرتمندی مثل پرسپولیس می تواند تمرین و کمک خوبی برای تیم و بازیکنان سپیدرود برای ادامه راه در نیم فصل دوم لیگ برتر نیز باشد.
علیرضا امامی فر در پایان اعلام کرد : مصدومانی داریم که در کنار تیم تمرین کرده اند اما به شرایط مسابقه نرسیده اند و فردا بازی نمی کنند ، پیام صادقیان ، شیخ سلیمانی ، متین توکلی و لوکا نوادزه به دلیل مصدومیت مطمئنا به بازی فردا نمی رسند. َ
در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور تیم سپیدرود رشت از ساعت 15 امروز در ورزشگاه سردار جنگل رشت میزبان پرسپولیس تهران است.
داوری این مسابقه بر عهده پیام حیدری با کمک های علی میرزابیگی و مهدی عالیقدر است.