دبیرکل فدراسیون ورزش های رزمی ایران:

ظرفیت بالای انزلی برای میزبانی از مسابقات بین المللی ورزش های رزمی


۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۰:۲۱ | کد خبر: ۸۶۹ چاپ
ظرفیت بالای انزلی برای میزبانی از مسابقات بین المللی ورزش های رزمی

دبیرکل فدراسیون ورزش‌های رزمی ایران گفت: شهرستان انزلی به جهت برخورداری از زیرساخت‌های مناسب، ظرفیت بسیار خوبی برای برگزاری رقابت‌های بین‌المللی در رشته‌های رزمی دارد.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، شادنیا در جلسه‌ای که با حضور مسئولین ورزش رزمی و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان انزلی برگزار شد، ضمن قدردانی از عملکرد هیئت رزمی شهرستان انزلی، اظهار کرد: لازمه موفقیت در برگزاری رویدادهای بزرگ ورزشی حمایت و همگرایی همه دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان است.

دبیرکل فدراسیون ورزشهای رزمی ایران گفت: فدراسیون ورزش‌های رزمی آمادگی هرگونه همکاری در راستای میزبانی موفق رقابت‌های بین‌المللی را دارد.

در ادامه سینا قلی‌پور، رئیس هیئت ورزش‌هایی رزمی بندر انزلی با ارائه گزارش عملکرد هیئت از تجهیز و نوسازی پایگاه قهرمانی این شهرستان خبر داد و گفت: باید از زحمات و همراهی همیشگی حمید قهرمانی رئیس اداره ورزش و جوانان بندر انزلی قدردانی کنیم.

وی افزود: شهرستان بندر انزلی به واسطه وجود زیرساخت‌های مناسب و دارا بودن پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود مکان مناسبی برای برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی خواهد بود. 

نظر شما:

security code