اطلاعیه آموزشگاه مهتای رشت:

تعلیق یکی از اساتید در پی شایعات مبنی بر اتهام تعرض


۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۱:۱۰ | کد خبر: ۸۷۳۲ چاپ
تعلیق یکی از اساتید در پی شایعات مبنی بر اتهام تعرض

کلانشهر: آموزشگاه و دبیرستان مهتا درباره مسائل اخیر مطرح شده در فضای مجازی و مجموعه ادعاها درباره یکی از اساتید این آموزشگاه اطلاعیه ای صادر  کرد و از  تعلیق فعالیت فرد مذکور خبر داد. این موسسه تاکید کرد که حق شکایت را برای  خود محفظ می دارد. 

در این بیانیه آمده است: 

اعتبار و آبروی رشت و حفظ حیثیت و امنیت فرزندان ما از هر چیزی مهم‌تر و اساسی‌‌تر است

در پی انتشار اخبار غیر مستند از سوی برخی افراد در فضای مجازی و اظهارنظرها و واکنش‌های مختلف به آن، دبیرستان و آموزشگاه مهتا بر خود لازم می‌داند جهت تنویر افکار عمومی به ذکر توضیحاتی بپردازد:

- همانگونه که هر گونه سوءاستفاده از جایگاه مدیریتی، آموزشی و تحصیلی عملی شنیع، غیر قابل بخشش و لایق مجازات است، قطعا ایراد اتهام بی‌پایه و اساس به یک مجموعه‌ی آموزشی با قریب به دو دهه سابقه‌ی درخشان که بسیاری از نخبگان و نوابغ این شهر بافرهنگ در آن تحصیل کرده و رشد یافته‌اند نیز گناهی نابخشودنی و محکوم به محاکمه در وجدان عمومی و مراجع قضایی است.

- رشت، سالهاست که شهر فرهنگ و دانش و هنر است و اخلاق‌مداری و مروت و همدلی شاخصه‌ی مردمان گیلان است.چشم کسانی که به واسطه‌ی خطای البته نابخشودنی احتمالی شخصی، هویت و اصالت رشتی‌ها و اساس امنیت و آموزش و زحمتکشان این عرصه را هدف گرفته اند، کور باد.

- در جهت تنویر افکار عمومی و پرسشگرانی که دانستن حقایق حق شان است به عرض می‌رساند فردی که اکنون در فضای مجازی انگشت اتهام به سوی او نشانه رفته است عضو هیئت علمی دانشگاه و دارای مناصب فرهنگی و هنری بوده که این مسئله مبین داشتن تمام صلاحیت های اشتغال در تدریس می باشد.
لازم به ذکر است همکاری وی با مهتا در قالب یک آموزشگاه هنری با مجوز و نامی دیگر به صاحب امتیازی ایشان در فضای مجتمع آموزشی مهتا به شکل مستقل بوده است.

با این حال مهتا خود را موظف دانست در همان ساعات ابتدایی انتشار این اخبار ، کلیه فعالیت های آموزشگاهی فرد مذکور را تا قطعی شدن و روشن شدن کامل ماجرا تعلیق نماید.

- در همین راستا مهتا آمادگی کامل خود را جهت همکاری و تبادل اطلاعات و دانسته‌ها درباره‌ی این مساله با نهادهای نظارتی، قضایی و امنیتی استان گیلان و شهر رشت اعلام می دارد.

*- مهتا ضمن ابراز تاسف عمیق و شدید خود نسبت به همه‌ی افراد حقیقی و حقوقی احتمالی که در این ماجرا آسیب دیده اند، حق اقدام قانونی نسبت به کلیه ی اشخاص حقیقی و حقوقی داخل و خارج از کشور که با هدف تخریب موسسه در این چند روز مبادرت به توهین افترا و نشر اکاذیب نسبت به مدیریت موسسه کرده اند را برای خویش محفوظ می داند* .

*تا سیه روی شود هر که در او غش باشد*


گیل‌خبر