کشف 811 فقره سرقت در رودسر


۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۱:۳۰ | کد خبر: ۸۷۴ چاپ
کشف 811 فقره سرقت در رودسر

فرمانده انتظامی رودسر از کشف 811 فقره سرقت و دستگیری 380 سارق در 10 ماهه سالجاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، سرهنگ بابک علیزاده با تشریح اقدامات پلیس شهرستان رودسر در 10 ماهه سالجاری و کشفیات مربوطه، اظهار کرد: کشف 811 فقره سرقت، دستگیری 380 سارق و معرفی آنها به مقام قضائی در 10 ماهه سالجاری از جمله اقدامات پلیس در شهرستان رودسر است، در این مدت بالغ بر 182 تن چوب جنگلی قاچاق نیز کشف شد و متهمان آن تحویل مقام قضائی شدند. 

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی بالغ بر 88 کیلوگرم انواع مواد مخدر را در این مدت کشف و چندین باند مواد مخدر را متلاشی کردند، افزود: 56 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز نیز کشف شده است.

این مقام انتظامی اگفت: ماموران پلیس رودسر 93 هزار و 290 قلم لوازم آرایشی، 12 هزار و 850 کیلو چای، 12 دستگاه فلزیاب، 6 هزار و 440 نخ سیگار، 3 هزار و 118 لیتر سوخت و یک هزار و 217 دستگاه انواع لوازم خانگی که همگی قاچاق بودند، کشف کردند .

وی ادامه داد: برابر هماهنگی‌های به‌عمل آمده با مقام قضایی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان یک هزار و 489 دستگاه موتورسیکلت و یک هزار و 46 دستگاه خودرو به دلایل سرقتی بودن وسیله نقلیه، داشتن دستور توقیف قضائی، عدم رعایت قوانین و مقررات، بی‌نظمی در عبور و مرور از جمله تخلفات حادثه ساز، حمل کالای قاچاق و مواد مخدر، انجام سرقت و جابجایی اموال مسروقه توقیف شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر به برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس و ارائه آموزش همگانی به شهروندان به منظور تنویر افکار عمومی و پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسؤولان محلی، ائمه جمعه، بخشداران و دهیاران اشاره کرد و گفت: به منظور شنیدن سخنان مردم و رفع مشکلات آنان در 10 ماهه سالجاری تعداد 10 مرحله جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان برگزار و به مشکلات آنان رسیدگی شده است .