واکنش فتاح به درگیری های روستای ابوالفضل:

به ما گفتند اینها زمین خوارند!


۱۳۹۹/۰۶/۰۹ - ۱۴:۲۹ | کد خبر: ۸۸۰۵ چاپ
به ما گفتند اینها زمین خوارند!

رئیس سازمان بنیاد مستضعفان نسبت به درگیری های روستای ابوالفضل واکنش نشان داد.

کلانشهر: سید پرویز فتاح شنبه در گفت وگوی تلفنی با آیت الله فرحانی نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، درباره حوادث روستای موسوم به ابوالفضل اهواز، اظهار داشت: بنیاد مستضعفان معمولا با اقشار ضعیف تفاهم می‌کند و اصلا روحیه بگیر و ببند در این سازمان نیست.

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان زمین زیادی دارد که در تصرف مردم هستند، اضافه کرد: بنیاد مستضعفان در هیچ جا چنین رویه و برنامه‌ای ندارد که قلع و قمع کند و بنای ما تفاهم و ملایمت با مردم است.

فتاح ادامه داد: شورای تامین استان، شهرداری و دادستانی گفته بودند اینها زمین خوار هستند، در حالیکه این تصمیمی است که استان گرفته است.

وی با اعلام آمادگی برای حل مشکل اهالی روستای موسوم به ابوالفضل، اظهار داشت: بنیاد مستضعفان با مردم اهواز است، ما طرفدار مردم و کنار مردم هستیم و آنچه به نفع مردم و اهالی مستضعف و روستاست، همان را دنبال می‌کنیم، البته از سوی دیگر شهرداری و استانداری نکات قانونی در این زمینه مطرح کرده‌اند.

فتاح با اشاره به حضور مرتضوی معاون بنیاد مستضعفان، گفت: وی که فردی معتمد و همه اختیار املاک بنیاد با ایشان است، ۲ روز است برای حل همین مساله به خوزستان آمده است.


ایرنا