سخنگوی سازمان سنجش خبر داد:

فردا؛ آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی


۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۱:۵۳ | کد خبر: ۸۸۱۵ چاپ
فردا؛ آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی

سخنگوی سازمان سنجش گفت: کارت ورود به جلسه آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی از فردا، سه‌شنبه ۱۱ شهریور توزیع خواهد شد.

کلانشهر: فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره جزئیات ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی گفت: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۹ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی صبح روز جمعه ۱۴ شهریورماه در ۱۶۳ شهرستان برگزار می شود.

زرین آمیزی در ادامه بیان کرد: آزمون کاردانی به کارشناسی برای ۱۶ کدرشته امتحانی تکنولوژی اتاق عمل، بهداشت عمومی، تکنولوژی پرتوشناسی، علوم آزمایشگاهی، مامایی، هوشبری، فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی، برق، کامپیوتر، معماری، مکانیک، مهندسی اجرایی عمران، علوم ورزشی، حسابداری، تکنولوژی و طراحی دوخت و هنرهای تجسمی برگزار می شود.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: کارت شرکت در آزمون برای داوطلبانی که متقاضی رشته های با آزمون هستند از فردا سه‌شنبه ۱۱ شهریور ماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد. داوطلبان می‌توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه با وارد کردن اطلاعات خود شامل شماره پرونده، کد رهگیری و یا نام و نام­ خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی نسبت به پرینت آن اقدام کنند.

او اضافه کرد: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت ورود به جلسه و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. لذا کلیه داوطلبان باید شخصا برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

زرین آمیزی گفت: پذیرش دانشجو در ۴۷ کدرشته امتحانی دیگر صرفا با سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع کاردانی) صورت می گیرد. برای داوطلبانی که در این رشته‌های امتحانی ثبت‌نام و انتخاب رشته کرده اند کارت شرکت در آزمون صادر نخواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش در ادامه افزود: برخی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی رشته های جدید و یا اصلاحاتی را در رشته ها پس از انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و اطلاعیه ۱۶ اردیبهشت ۹۹ این آزمون به سازمان سنجش اعلام کرده اند که این قبیل کد رشته محل ها و اصلاحات اعلام شده طی اطلاعیه‌ای فردا، سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۹۹ در سایت سازمان سنجش قرار خواهد شد. لازم است تمام داوطلبان اعم از داوطلبان متقاضی رشته‌های با آزمون یا با سوابق تحصیلی نسبت به مطالعه آن اقدام کرده و در صورت تمایل از ۱۱ تا ۱۴ شهریور نسبت به انجام ویرایش در رشته‌ محل های انتخابی خود اقدام کنند.

آغاز ثبت نام مجدد رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی

سخنگوی سازمان سنجش اضافه کرد: تمامی داوطلبان متقاضی گزینش در رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی می توانند جهت مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و کد رشته محل های انتخابی خود از فردا، سه‌شنبه ۱۱ شهریور تا جمعه ۱۴ شهریور با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org (قسمت ویرایش اطلاعات) نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند. علاوه بر این داوطلبانی که در تاریخ های قبلی، موفق به ثبت نام نشده‌اند، در صورت تمایل می توانند نسبت به ثبت نام در رشته های بدون آزمون از فردا، سه‌شنبه ۱۱ شهریور تا جمعه ۱۴ شهریور اقدام کنند.


باشگاه خبرنگاران جوان