در دیدار با مدیرکل صداوسیمای گیلان مطرح شد:

رسانه محور اصلی اجتماعی کردن فرهنگ مبارزه با مواد مخدر است


۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۵:۳۷ | کد خبر: ۸۸۲۵ چاپ
رسانه محور اصلی اجتماعی کردن فرهنگ مبارزه با مواد مخدر است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان رسانه را محور اصلی فرهنگ مبارزه با مواد مخدر دانست

کلانشهر: به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، عصر روز گذشته  اسماعیل حیدری‌آزاد، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان در دیدار دوستانه با مدیرکل صداوسیمای استان گفت: رسانه محور اصلی اجتماعی کردن فرهنگ مبارزه با مواد مخدر است.

حیدری آزاد در این راستا اضافه کرد: از مهمترین ابزارهایی که می‌تواند در پیشگیری و مقابله با شیوع و سوء مصرف مواد مخدر موثر باشد به‌ کارگیری هوشمندانه از رسانه‌ استانی است از این رو می‌توان پیام‌های پیشگیری را به مخاطبان انتقال داد و مردم هم در این خصوص آگاه‌تر شوند.

وی همچنین ادامه داد: رسانه اگر به رسالت واقعی خوددر حوزه اعتیاد که همان اطلاع رسانی دقیق و واقعی است عمل کند نیمی از مشکلات شیوع اعتیاد حل خواهد شد.

دبیر گیلان در ادامه دیدار افزود: انتظار می‌رود به طور مستمر پیام‌های هشدار دهنده و پیشگیرانه از اعتیاد در برنامه‌های پربیننده از سیمای استان جهت آگاهی بخشی عموم مردم  زیر نویس گردد.

ایشان همجنین افزود: پوشش خبری کلیه اقدامات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از سیما یا واحد خبر به اطلاع مردم استان برسد تا شاهد برنامه‌ها و فعالیت‌های این سازمان باشند.