با حضور استاندار گیلان؛

پروژه ۶ میلیارد تومانی حوزه شهری در انزلی بهره برداری شد


۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۰:۴۲ | کد خبر: ۹۰۲ چاپ
پروژه ۶ میلیارد تومانی حوزه شهری در انزلی بهره برداری شد

پروژه پارک شهید «اختر کاویان» انزلی با سرمایه‌گذاری شش میلیارد تومانی به حضور استاندار گیلان بهره برداری شد.
به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از مهر، پروژه پارک شهید «اختر کاویان» انزلی با سرمایه‌گذاری شش میلیارد تومانی، دبروز با حضور استاندار گیلان بهره برداری شد.

فرماندار انزلی با اشاره به افتتاح ۱۲۱ پروژه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر امسال در این شهرستان،  اظهارکرد: با وجود همه محدودیت‌های اعتباری و تحریم‌های یک طرفه و ظالمانه غرب، بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان توسط دولت در شهرستان بندرانزلی برای افتتاح و به بهره‌برداری رسیدن این پروژه‌ها هزینه شده است.

اسماعیل حیدری آزاد  افزود: این پروژه‌ها در حوزه‌های کشاورزی، بهداشت و درمان، کارآفرینی و اشتغالزایی، طرح‌های هادی روستایی، مسکن مهر، آبرسانی، آسفالت روستایی، ساختمان جدید تامین اجتماعی، مخابرات، آموزش و پرورش، شهری و شهرداری، پروژه‌های مهم بنادر و دریانوردی است.

وی بازسازی ورزشگاه تختی و تالاب بین المللی انزلی را به عنوان مشکلات ملی شهر انزلی عنوان کرد و ادامه داد: انتظار داریم استاندار گیلان همچون گذشته به این مشکلات ملی که گریبانگیر شهرستان انزلی شده است توجه ویژه ای داشته باشند.

در چهارمین روز از دهه فجر با حضور استاندار گیلان پارک شهید اختر کاویان با اعتبار ۶ میلیارد تومان و با مساحت ۲۷ هزار متر مربع افتتاح شد و از نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب در بندرانزلی بازدید به عمل آمد.