تیم والیبال نشسته سپیدرود رشت تشکیل شد


۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۳:۳۲ | کد خبر: ۹۰۴۴ چاپ
تیم والیبال نشسته سپیدرود رشت تشکیل شد

کلانشهر: مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با یکی از مربیان مجرب درجه A والیبال نشسته از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تشکیل، راه اندازی و آموزش تیم حرفه ای والیبال نشسته در استان توافقاتی انجام شد.

افشین ناظمی افزود: بر این اساس و طبق توافقات انجام شده با محمد قنبری جانباز و مربی درجه A والیبال نشسته ، تیم والیبال نشسته گیلان تشکیل و در مسابقات داخلی و خارجی با نام سپیدرود رشت حضور خواهد یافت.

وی ادامه داد: طبق این توافق و قرارداد امضاء شده، به مدت یک سال تیم والیبال نشسته با نام باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت به فعالیت خودش ادامه خواهد داد و در رقابت ها حضور می یابد.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت بیان کرد: براساس این تفاهم  نامه یک ساله، تیم والیبال نشسته معلولین و جانبازان  از این پس می تواند با نام و لوگوی باشگاه سپیدرود رشت در اجرای آموزش های تخصصی و شرکت در مسابقات استانی، کشوری و بین المللی حضور داشته باشد.

ناظمی خاطرنشان کرد: همچنین کلیه قراردادهای مالی و اسپانسری تیم والیبال نشسته با معرفی طرف دوم به باشگاه سپیدرود رشت و انعقاد قرارداد باشگاه با حامیان مالی انجام می شود.

مدیرعامل باشگاه سپیدورد رشت تصریح کرد: با توجه به پتانسیل موجود در گیلان امیدواریم  تیم الیبال نشسته قدرتمندی در این استان تشکیل و با نام سپیدرود رشت در رقابت های مختلف استانی ، کشوری و بین المللی بدرخشد.

نظر شما:

security code