جولان سلاح  غیرمجاز برای شکار بز و پلنگ رودبار

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار گفت: در فصل شکار امسال متاسفانه برخی از متخلفان سودجو با در دست گرفتن سلاح های قاچاق اقدام به شکار غیر مجاز می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، رامین حسین زاده در جلسه محیط زیست رودبار گفت: یگان حفاظت محیط زیست رودبار طی چند ماه اخیر در گشت و کنترل‌ها و پیگیری گزارشات خود تاکنون 10 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز از متخلفین کشف و ضبط کرده است. 

وی افزود: در فصل شکار امسال متاسفانه برخی از متخلفان سودجو با در دست گرفتن سلاح های قاچاق اقدام به شکار غیرمجاز می‌کنند.  در همین راستا، طی گشت و کنترل و پیگیری دقیق گزارشات واصله، تعداد 10 قبضه سلاح شکاری قاچاق که فاقد پروانه حمل سلاح بوده اند، کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: مامورین یگان حفاظت این اداره روز قبل با دریافت گزارش مبنی بر تکرار اقدام مجرمانه توسط یک شکارچی غیر مجاز، با دریافت حکم قضایی اقدام به تفتیش از منزل مسکونی وی کردند که در پی آن یک قبضه سلاح شکاری قاچاق از منزل مسکونی وی کشف و ضبط شد. 

حسین زاده تصریح کرد:در این ایام علاوه برکشفیات فوق، موارد بسیار حائز اهمیت دیگری نیز از قبیل دستگیری شکارچیان 2 راس کل و بز و یک قلاده پلنگ نیز صورت گرفته که پرونده آنان در محاکم قضایی شهرستان رودبار در حال رسیدگی است.