نوبت دهی آنلاین در مراکز تعویض پلاک رشت؛ شهروندان قبل از دریافت نوبت مراجعه نکنند

کلانشهر: رئیس پلیس راهور گیلان از نوبت‌دهی آنلاین در مراکز تعویض پلاک رشت خبر داد و گفت: متقاضیان قبل از مراجعه حضوری به‌صورت اینترنتی نوبت دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ امیر طالبی امروز در جمع خبرنگاران از آغاز نوبت‌دهی اینترنتی مرکز تعویض پلاک رشت خبر داد و اظهار داشت: در راستای جلوگیری از ازدحام و تجمعات، مراکز تعویض پلاک رشت از 29 شهریور با نوبت‌دهی آنلاین به متقاضیان خدمات ارائه می‌دهد.

رئیس پلیس راهور استان گیلان گفت: برای آن دسته  از مراجعه‌کنندگان که مراحل ثبت‌نام اینترنتی را انجام ندهند هیچ‌گونه تعویض پلاکی انجام نخواهد شد لذا شهروندان تا زمانی‌که نوبت خود را از سامانه اینترنتی دریافت نکردند از مراجعه حضوری به مرکز تعویض پلاک شهر رشت خودداری کنند.

طالبی با اشاره به اینکه متقاضیان تعویض پلاک برای دریافت خدمات حتماً به سامانه اینترنتی پلیس راهنمایی و رانندگی کشور به نشانی "راهور 120" مراجعه کنند افزود: شهروندان با مراجعه به این سامانه می‌توانند به‌صورت آنلاین زمان شماره‌گذاری و تعویض پلاک خودرو در روز و ساعت دلخواه را مشخص کنند.

وی با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند از 5 روز قبل، ساعت ورود خودرو به مرکز را تعیین کرده و بدون ایستادن در صف نسبت به دریافت خدمات اقدام کنند عنوان کرد: با راه‌اندازی سیستم نوبت‌دهی آنلاین، نحوه و مراجعات مردم به مرکز تعویض پلاک رشت مدیریت می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان گیلان با اشاره به ساعت فعالیت مرکز تعویض پلاک شهر رشت خاطرنشان کرد: این مرکز از 7 تا 14 آماده ارائه خدمات به متقاضیان است و مراجعه‌کنندگان با همراه داشتن مدارک موردنیاز و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به این مرکز مراجعه کنند. 

طالبی با بیان اینکه نوبت‌دهی آنلاین به متقاضیان از 29 شهریور ماه آغاز می‌شود و صاحبان خودرو در زمان مناسب نسبت به ثبت‌نام اینترنتی اقدام و در زمان مشخص شده به مرکز تعویض پلاک مراجعه کنند گفت: در صورت گذشت زمان، نوبت‌شان در اختیار سایر متقاضیانی که ثبت‌نام کردند قرار می‌گیرد.