بغض قهرمان نامدار بعد از خداحافظی/ قلی پور: یک سال بود به خداحافظی از ووشو فکر می کردم

کاپیتان تیم ملی ووشو پس از خداحافظی از دنیای قهرمانی این رشته، گفت: یک سال بود به خداحافظی از ووشو فکر می‌کردم.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، حمیدرضا قلی‌پور در خصوص خداحافظی‌اش از دنیای قهرمانی ووشو در حالی که با بغض صحبت می‌کرد، گفت: یک سالی بود که این موضوع را بررسی می‌کردم تا شاید ووشو المپیکی شود و بتوانم برای کشورم در این میدان جهانی نیز مدالآوری کنم که متأسفانه اینگونه نشد و تصمیم به خداحافظی گرفتم.

کاپیتان پر افتخار تیم ملی ووشو ادامه داد: الان حس بسیار عجیبی دارم، هم خوشحال هستم هم ناراحت! با این حال من همیشه سعی کرده‌ام برای مردم کشورم با تمام توان مبارزه کرده و شادی را به آن‌ها هدیه کنم. امیدوارم در فصل جدید زندگی‌ام نیز عملکرد خوبی داشته باشم چون من، همه اهالی ووشو و فدراسیون ووشو همیشه سعی کرده‌ایم بهترین‌ها را برای این مردم به دست آوریم.

او افزود: خیلی دوست داشتم در المپیک هم به روی سکوی مبارزه بروم اما نشد. به همین منظور تصمیم گرفتم باقی عمر ورزش حرفه‌ای خودم را در MMA ادامه دهم، به همین منظور در کمپ‌های خارجی و داخلی با قهرمانانش تمرین کرده و شرایط خوبی دارم. یک سال بود که به خداحافظی فکر می‌کردم.

قلی‌پور در خصوص زمان دومین مبارزه‌اش در رشته MMA گفت: فعلاً زمان دقیقش مشخص نیست اما فکر می‌کنم ۴۵ روز دیگر دومین مسابقه‌ام را انجام دهم.