رییس جدید دانشگاه فنی و حرفه ای میرزاکوچک صومعه سرا معرفی شد

کلانشهر: تکریم و معارفه رؤسای دانشکده فنی و حرفه‌ای میرزاکوچک شهرستان صومعه‌سرا با حضور ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان و هیات همراه و همچنین جمعی از اساتید و کارکنان این دانشگاه روز سه شنبه در سالن اجتماعات دانشکده برگزار شد.

در این مراسم ابتدا رسول شمشادی، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان ضمن تقدر و تشکر از زحمات صادقانه رضا مددی، رئیس دانشکده فنی و حرفه ای صومعه سرا از زحمات مجموعه دانشکده نیز تقدر کرد و با معرفی سیدهاشم میربهاری سرپرست دانشکده فنی و حرفه ای صومعه سرا برای ایشان آرزوی توفیقات روزافزون کرد.

سپس رئیس سابق دانشکده فنی و حرفه ای صومعه سرا از مدیریت دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان و تمامی همکاران دانشکده با توجه به پایان دوران خدمتش قدردانی کرد. در ادامه سرپرست جدید دانشکده فنی و حرفه ای صومعه سرا ضمن تشکر از ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان و تقدیر از زحمات آقای مددی در آغاز دوره ریاست از تمامی کارکنان دانشکده دعوت به همفکری جهت ارتقاء بیش از پیش دانشکده در تمامی زمینه ها شد. در پایان حکم سرپرستی سیدهاشم میربهاری توسط ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان به او اهدا و با لوح سپاس از رئیس سابق دانشکده تقدیر و تشکر شد.

آقای دکتر میربهاری دارای سوابقی همچون معاونت آموزشی دانشگاه فنی مهندسی شهید چمران رشت، عضو هیئت فناوری اطلاعات کل کشور، عضو هیات علمی دانشگاه فنی مهندسی شهید چمران رشت  عضو هیئت امناء و عضو نخبگان آموزش و پرورش استان گیلان، عضو مجمع جلسات راهبردی آموزش و پرورش استان گیلان و همچنین دارای شناسنامه دریایی برای افسری مخابرات دریایی است.

نظر شما:

security code