یک رسانه ی جدید در گیلان با محوریت گفت و گوهای تفصیلی تاسیس شد

کلانشهر: مرتضی شعبانی، صاحب امتیاز سایت جدید زرجوب‌خبر گفت: انتشار بیش از ۵۰ گفت‌و‌گو با نخبگان گیلان در یک ماه فعالیت آزمایشی سایت زرجوب

مرتضی شعبانی کوچصفهانی، صاحب امتیاز سایت زرجوب خبر، از تولد این سایت در فضای مجازی و رسانه ای گیلان خبر داد.

این دانش‌آموخته‌ی عمران، گفت‌و‌گو با فرهیختگان، نخبگان و افراد صاحب نظر در تمام زمینه‌ها را فعالیت محوری رسانه‌ی زرجوب دانست و عنوان کرد:

من و هیات تحریریه‌ی زرجوب معتقدیم گفت‌و‌گو راه نجات از بحرانهای امروز است.

شعبانی کوچصفهانی با تشریح ترکیب مدیریتی سایت زرجوب خبر گفت: تلاش شده از نیروهای حرفه‌ای و متخصص امر رسانه و تولید محتوا در کنار جوانان علاقمند و پیگیر کار خبری و تحلیلی استفاده گردد.

وی افزود: در حدود یک ماه فعالیت آزمایشی سایت بیش از ۵۰ گفت‌وگو با چهره‌های فرهنگی و هنری و اجتماعی استان گیلان منتشر شد که برداشت شخصی من این است که چنین حجمی از تولید محتوا و انتشار گفت‌و‌گو برای شروع یک پایگاه خبری تحلیلی،  منحصر بفرد و قابل توجه است.

شعبانی ضمن اینکه تعدد و تکثر سایتها و رسانه های خبری در استان گیلان را هم آسیب و هم فرصت قلمداد کرد و افزود: قطعا بار کیفی و توان تولید محتوای اختصاصی و اطلاع رسانی سریع‌تر و هوشمندانه‌تر توانسته چند رسانه را در میان این همه عنوان روزنامه، نشریه و پایگاه خبری در گیلان شاخص‌تر و پرطرفدارتر کند.

صاحب امتیاز زرجوب خبر افزود: مدیران و تصمیم سازان رسانه اجازه ندهند سلیقه‌ی سطحی و عامه پسندانه که بلای فضای اطلاع رسانی این روزهاست روی کیفیت و نحوه‌ی تولید محتوا و اخبارشان اثر بگذارد.

وی تاکید کرد: ما در قبال بالا کشیدن و حفظ سطح دانش،سلیقه و افزایش عمق کیفی آگاهی شهروندان مسوولیم.

شعبانی در پایان از همه‌ی نخبگان و دوستداران فرهنگ و دانش برای همکاری با زرجوب دعوت کرد و برای تمام همکاران پیش کسوت رسانه ای آرزوی توفیق و سلامتی کرد. 

  

نظر شما:

security code